انتخابات هندبال بدون شائبه برگزار شد

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد که انتخابات فدراسیون هندبال بدون شائبه و در سلامت کامل برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی پس از برگزاری مجمع فدراسیون هندبال گفت: می‌طلبید که ما انتخابات فدراسیون هندبال را زودتر برگزار کنیم. افراد زیادی ثبت نام کردند که همه تجربه کار […]

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد که انتخابات فدراسیون هندبال بدون شائبه و در سلامت کامل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی پس از برگزاری مجمع فدراسیون هندبال گفت: می‌طلبید که ما انتخابات فدراسیون هندبال را زودتر برگزار کنیم. افراد زیادی ثبت نام کردند که همه تجربه کار کردن در هندبال را داشتند و جزو خانواده هندبال بودند. در نهایت انتخابات به دور دوم کشیده شد و آقای پاکدل توانست رأی مجمع را بگیرد و چهار سال رئیس باشد.

وی در مورد شائبه دادن کارت هدیه از سوی یکی از کاندیداها گفت: من هم این مورد را شنیدم. افرادی که حضور داشتند در شعارهایی که می‌دهند تأمین منابع مالی برای فدراسیون است اما اینکه بخواهند با دادن هدیه و بسته مجمع را تحت تأثیر قرار بدهند وزارت ورزش هم ورود خواهد کرد و اگر لازم باشد حتی انتخابات را باطل هم می‌کنیم.

انتهای پیام/