انتصاب مدیر کل جدید اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان

صافی نیوز / وحید والی‌زاده مرادی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان معرفی شد.

به گزارش صافی، مراسم معارفه والی‌زاده مرادی روز دوشنبه، 22 اسفند ماه 1402 با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، روسای هیئت‌های ورزشی، پیشکسوتان و جامعه ورزش و جوانان در محل سالن بانک صادرات برگزار شد.

رسول منعم، معاون وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن تبریک انتصاب والی‌زاده مرادی، بر لزوم توجه به توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و بانوان در استان لرستان تاکید کرد.

والی‌زاده مرادی نیز در سخنانی به ارائه برنامه‌های خود برای اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان پرداخت و از تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه ورزش و جوانان برای تحقق این برنامه‌ها خواستار شد.

سوابق والی‌زاده مرادی به شرح زیر است:

والی‌زاده مرادی پیش از این سابقه ریاست هیئت‌های کشتی و تیراندازی استان لرستان، مدیرکل استاندارد استان لرستان، معاونت فنی و حرفه‌ای استان لرستان و ریاست دانشکده علمی کاربردی را در کارنامه خود دارد.

با توجه به سابقه و تجربه والی‌زاده مرادی در حوزه ورزش و جوانان، انتظار می‌رود که وی در جهت توسعه و پیشرفت ورزش استان لرستان گام‌های موثری بردارد. از جمله مهم‌ترین برنامه‌های وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  توسعه ورزش همگانی و روستایی
  •  توجه به ورزش بانوان
  •  حمایت از قهرمانان و مدال‌آوران
  •  توسعه زیرساخت‌های ورزشی
  •  ارتقای سطح علمی و دانش مربیان و ورزشکاران
  •  ایجاد اشتغال برای جوانان در حوزه ورزش

امید است؛ با تلاش و پشتکار والی‌زاده مرادی و همکاری همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه ورزش و جوانان، شاهد پیشرفت و توسعه ورزش استان لرستان در تمامی سطوح باشیم.

انتهای پیام/