بایدن:

اگر اسرائیل وجود نداشت باز هم برای تشکیل آن اقدام می‌کردیم

صافی نیوز / رئیس جمهور آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است بار دیگر با تاکید بر ادامه حمایت واشنگتن از رژیم‌صهیونیستی گفت اگر در اینجا اسرائیل وجود نداشت باز هم برای تشکیل آن اقدام می‌کردیم.

به گزارش صافی به نقل از فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است بار دیگر با تاکید بر ادامه حمایت واشنگتن از رژیم‌صهیونیستی گفت اگر در اینجا اسرائیل وجود نداشت باز هم برای تشکیل آن اقدام می‌کردیم.

وی در ادامه سخنانش گفت: «اسرائیل کشوری یهودی بوده اما در عین حال، کشوری دموکراتیک نیز به شمار می‌آید».

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با وارد شدن کمک‌ها به غیرنظامیان در نوار غزه موافقت کرده، گفت: «آمریکا 100 میلیون دلار کمک‌ به غزه و کرانه باختری خواهد داد».

بایدن اضافه کرد:« اسرائیل معجزه‌ای است که بر خسارت‌ها و دردها فائق آمده و درس‌هایی که می‌آموزیم برای نسل‌های بعد ادامه خواهد داشت».

وی بدون اشاره به نام رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمرانی گفت: «تمام دنیا برای جان باختگان دیروز در بیمارستان غزه عزادار هستند».

رژیم صهیونیستی بامداد امروز و در دوازدهمین روز از نبرد «طوفان الاقصی» با مقاومت حماس، با بمبارن هوایی بیمارستان المعمرانی غزه صدها خانواده فلسطینی را عزادار کرد؛ این حمله موشکی منجر به شهادت ۵۰۰ نفر و بر جای ماندن بیش از هزار زخمی شد.

مقامات رژیم اشغالگر نظیر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو در ادعاهایی، جناح‌های مقاومت فلسطین را در حمله به بیمارستان المعمدانی متهم کرده‌اند؛ اتهامی که جناح‌های مقاومت فلسطین آن را رد کردند اما بایدن تکرار کرد.

انتهای پیام/