نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی:

اگر ۹ دی را فراموش کنیم، توطئه‌های دیگری بر ما تحمیل می‌شود

صافی - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یکی از روزهای فراموش‌نشدنی در تاریخ ایران نهم دی‌ماه سال ۸۸ است، تاکید کرد که اگر ۹ دی را فراموش کنیم، توطئه‌های دیگری بر ما تحمیل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم که در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلی تبریز سخن می‌گفت، با بیان اینکه در تاریخ انقلاب روزهای به‌یادماندنی زیادی ثبت شده است، اظهارداشت: یکی از روزهای فراموش‌نشدنی در تاریخ ایران، روز نهم دی‌ماه سال ۸۸ است.

وی افزود: در این روز ملت ایران بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد کرده و توطئه‌ی دشمنان انقلاب و نظام را نقش بر آب کردند.

آل‌هاشم با بیان اینکه اگر آن روز [۹ دی] را فراموش کنیم توطئه‌های دیگری بر ما تحمیل می‌شود، گفت: حضور بیش از چهل میلیون نفری ملت قهرمان ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ علاوه بر استحکام داخلی، می‌توانست دامنه‌ی بروز جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌ی جهانی به‌عنوان یک کشور مهم و تاثیرگذار فراهم کند و همچنین یک الگوی مردم‌سالاری دینی را به جهان ارائه کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بارزترین نتیجه فتنه ۸۸، مواجه‌شدن نظام با مشکلات بین‌المللی بود، تصریح کرد: ماجرای فتنه ۸۸ نتیجه طراحی و برنامه‌ریزی طولانی‌مدت و بسیار پیچیده‌ای بود که سرویس‌های اطلاعاتی و دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن‌ها آمریکا برنامه‌ریزی کرد‌ه‌بودند که برخی عوامل داخلی آگاهانه و یا از روی غفلت، قطعات این جدول و برنامه‌ریزی دشمن را تکمیل کردند فلذا یاد این روز را باید برای همیشه زنده نگه داریم.

انتهای پیام/