بارندگی پروازهای فرودگاه ایلام را لغو کرد

ایلام – ایرنا – مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پروازهای صبح این فرودگاه به علت نامساعد بودن شرایط هوای ایلام انجام نشد. علی متانت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود ساعت ۶:۲۵ دقیقه در فرودگاه ایلام فرود آید به علت شرایط نامساعد هوای […]

ایلام – ایرنا – مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پروازهای صبح این فرودگاه به علت نامساعد بودن شرایط هوای ایلام انجام نشد.

علی متانت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود ساعت ۶:۲۵ دقیقه در فرودگاه ایلام فرود آید به علت شرایط نامساعد هوای ایلام از فرودگاه مبدا مهرآباد لغو شد.
وی افزود: همچنین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز به علت دید افقی کم و پایین بودن سطح ابرها قادر به فرود در فرودگاه ایلام نشد و برای تعیین وضعیت به سمت مهرآباد بازگشت و هنوز تکلیف آن مشخص نشده است.
متانت یادآور شد: ساعت ۱۴ امروز نیز شرکت هواپیمایی آسمان یک پرواز دیگر به فرودگاه ایلام دارد که در صورت تداوم شرایط هوا احتمال لغو یا بازگشت هواپیما به فرودگاه مبدا وجود دارد.
او ادامه داد: در هر لغو با برگشت هواپیما به فرودگاه مبدا ۲ پرواز تهران به ایلام و ایلام به تهران کنسل می شود هرچند امسال نسبت به سال گذشته با وجود بارندگی های فراوان تعداد لغو پروازها کمتر بوده است.
وی به شهروندان توصیه کرد که در زمان هایی که شرایط هوا نامساعد است پیش از راهی شدن به سمت فرودگاه با شماره تلفن های ۰۸۴۳۲۲۳۶۸۰۰ – ۰۸۴۳۲۲۳۶۸۰۱ و شماره تلفن گویای ۱۹۹ تماس گیرند تا از انجام یا لغو پرواز اطمینان حاصل کنند.
به گزارش ایرنا، روزانه بین پنج تا هفت پرواز در فرودگاه شهدای ایلام به مقصد تهران و مشهد یا برعکس انجام می شود.
۷۱۷۲/۶۰۳۴
انتهای پیام/