بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از طرحهای عمرانی شهرداری مراغه

صافی نیوز / ذاکری معاون عمرانی استاندار آذربایجانشرقی در راس هیاتی عالی رتبه از پروژه‌های عمران شهری شهرداری مراغه بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش صافی، در این بازدیدها که تعدادی از مدیران کل استان، دکتر ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی را همراهی می‌کردند از ۷ پروژه در حال اجرای شهرداری مراغه بازدید شد.

همچنین در جریان این بازدیدها که پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛ مقتومی شهردار مراغه، رضا عسکری رئیس شورای شهر و دکتر اسدیان معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه و جمعی از روسای و معاونین ادارات نیز حضور داشتند؛ دکتر ذاکری و هیئت عالیرتبه همراه وی، از پروژه ساماندهی محوطه تاریخی رصدخانه مراغه، پروژه احداث پل دخیل مراغه‌ای، پروژه عظیم مسیر سلامت، پروژه الحاق و بازگشایی و آسفالت خیابان قدوسی، طرح آسفالت ریزی و روکش آسفالت خیابان پاسداران ( دارایی) و پروژه ساماندهی محوطه اوحدیه مراغه بازدید کردند.

محمد مقتومی شهردار مراغه در جریان بازدید از پروژه های اجرایی، توضیحات فنی و گزارش‌های لازم در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی مسائل و مشکلات و اقدامات صورت گرفته در خصوص هر یک از پروژه ها را بیان کردند.

ذاکری در پایان این بازدیدها پیشرفت فیزیکی طرحهای اجرایی شهرداری مراغه را در حد مطلوب عنوان کرد و افزود: با عنایت به وضعیت درآمدی و تامین بودجه شهرداریها در سطح کشور که متاسفانه در حد متوسط و بعضا در حد تامین حقوق کارکنان آن مجموعه می‌باشد ولی بسیار خوشحالیم که شهرداری مراغه با تحقق نزدیک به ۱۴۰ درصدی بودجه سال قبل علیرغم افزایش ۴۰ درصدی بودجه بندی نسبت به سال ۱۴۰۰ توانست بسیار خوب ظاهر شود.

وی رویکرد خاص شهرداری مراغه نسبت به توسعه زیر ساخت های شهری را بسیار مدبرانه خواند و این امر را مصادق بارز همسویی،هم فکری و هم نوایی شورای شهر و شهرداری خواند.

ذاکری اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که مجموعه مدیریت شهری مراغه با تمام قدرت و توان، سعی در رفع مشکلات و مساعدت در راستای خدمات رسانی و همچنین برنامه ریزی و اجرای پروژه های موثر و متنوعی هستند که بزودی با بهره برداری از آنها مردم از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی گفت: بدون شک مردم فهیم شهر مراغه نیز از حسن توجه، علاقمندی و این رویکرد مسئولانه و خدمت مدارانه مجموعه مدیریت شهری مراغه را ارج می نهند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجانشرقی در پایان سخنان خود، نگاه ویژه به اجرای پروژه ها و پیشرفت فیزیکی طرح های شهرداری مراغه را مطلوب عنوان نموده و از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر و کارکنان و کارگران شهرداری و پیمانکاران، قدردانی نمود.

انتهای پیام/