سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو:

بازی آسانی مقابل ماشین سازی نداریم/ مشخص نبودن مدعیان قهرمانی لیگ

صافی نیوز - تبریز- سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با تاکید بر اینکه باید تیمش فردا سه امتیاز کسب کند، گفت: بازی آسانی مقابل ماشین سازی نداریم.

به گزارش صافی نیوز، یحیی گل محمدی عصر امروز جمعه در نشست خبری قبل از بازی شهر خودرو با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: بازی سختی داریم ولی این سه امتیاز برای ما حیاتی است و باید حتما فردا پیروز میدان شویم.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم، گفت: دو بازی که از ماشین سازی دیدم مقابل استقلال و سپاهان خوب بازی کرد و تیمی سرعتی است که هر تیمی را می تواند غافلگیر کند.

گل محمدی با اشاره به اینکه ما به خاطر مصدومیت و دور بودن برخی بازیکنان و حضورشان در تیم ملی امید و جوانان مشکلاتی را داشته‌ایم اما بازیکنان جانشین خوب تمرین کرده‌اند، گفت: نباید در ضدحملات به حریف فرصت بدهیم و غافلگیر شویم. فردا مقابل تیمی قابل احترام بازی داریم و سه امتیاز حساس برای ما خیلی مهم و حیاتی است و امیدوارم با یک بازی خوب و تمرکز بالا و ذهن قوی سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی شهر خودرو با اشاره به اینکه تیم ما از نظر شرایط جسمی و روحی خوب است، گفت: دوست دارم تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند از تماشای بازی لذت ببرند و به همین دلیل امیدوارم بازی خوب و فنی باشد.

وی در خصوص مشخص نبودن مدعیان قهرمانی لیگ برتر گفت: خیلی زود است که درباره قهرمانی و مدعی بودن صحبت کنیم، با توجه به محدودیتی‌هایی که از لحاظ امکانات و سایر مشکلات داریم نشان دادیم که می‌توانیم بر آنها غلبه کنیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

d8a8d8a7d8b2db8c d8a2d8b3d8a7d986db8c d985d982d8a7d8a8d984 d985d8a7d8b4db8cd986 d8b3d8a7d8b2db8c d986d8afd8a7d8b1db8cd985 d985d8b4d8ae 5d7bd13a502f5

گل محمدی با اشاره به برخی تیم هایی که هزینه های بالایی داشته اند گفت: تیم‌هایی هستند که هزینه‌های هنگفتی کردند تا به قهرمانی برسند، بازیکنان خوبی جذب کردند و امکانات خوبی هم دارند.

وی با اشاره به مصدومان تیمش گفت: چهار مصدوم داشتیم که تعطیلات باعث شد دو بازیکنمان به بازی ها برسند، البته ۲ بازیکن دیگر ما در بازی فردا مصدوم هستند و حضور ندارند.

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین سازی و شهرخودرو از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر فردا از ساعت ۱۹ در استادیوم بنیان دیزل برگزار می‌شود.

انتهای خبر/