امام جمعه مراغه:

با تخلف مسئولان بدون اغماض برخورد شود

صافی نیوز / امام جمعه مراغه: بدون اغماض باید با تخلف‌های مسئولان و اشخاص برخورد کنید زیرا اغماض در این مورد با اصل نظام جمهوری اسلامی مغایر است.

به گزارش صافی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مراغه اظهار داشت: مهربانی و اخلاق مداری در برخورد با موضوعات مختلف همواره توصیه شده اما این رافت تا جایی که موجب گسترش فساد در جامعه نشود، پذیرفته است.

وی افزود: تمامی اقدامات در جامعه در موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید با اخلاق مداری همراه باشد وگرنه نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

امام جمعه مراغه در ادمه برگزاری کارگاه های آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی را خواستار شد و اظهار داشت: در این زمینه نیازمند همراهی دستگاه های متولی به خصوص فرماندهی انتظامی و سپاه هستیم.

پور محمدی گفت: در برخورد با برخی ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی نیازمند اهتمام بیشتر از سوی دستگاه‌های متولی با در نظر گرفتن اصل فرهنگ سازی هستیم.

سیدعلی موسوی حسینی فرماندار مراغه در این جلسه گفت: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نحوه برخورد و رفتار مسئولان و اعضای شورا تاثیرگذارتر از هر برنامه و همایشی است.

وی افزود: متاسفانه رفتارها و برخوردهای چکشی در برخی از موارد تاثیرگذار نیست و در بسیاری از موارد نتایج منفی به دنبال دارد.

فرماندار مراغه گفت: امروز در مراغه رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغالزایی می‌تواند موجب ریشه کنی بسیاری از آسیب های اجتماعی شود که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده و در آینده نزدیک خبرهای خوشی خواهیم شنید.

انتهای خبر/