برنامه های دهه فجر در پایگاه های بسیج حوزه حضرت سیدالشهدا (ع) قرچک

صافی نیوز / برنامه های دهه فجر در پایگاه های بسیج حوزه حضرت سیدالشهدا (ع) قرچک تشریح شد.

به گزارش صافی، بخشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا( علیه السلام ) شهرستان قرچک، در تشریح برنامه‌های دهه فجر این شهرستان گفت: رسالت خبرنگاری عظیم است در حال حاضر در فضای جبهه فرهنگی قرار داریم و دشمنان انقلاب مهم ترین کانون آنها جنگ نرم و فضای آن است.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب به دنبال کمرنگ کردن انقلاب اسلامی در اذهان مردم هستند و بگویند کاری صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد:درصورتی که مقایسه خدمات انقلاب اسلامی با زمان طاغوت قابل قیاس نیست، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی به خوبی مشاهده می شود.

بخشی عنوان کرد: ایران آن زمان در طاعوت جزیره امن کشورهای مستکبر آمریکا بود و آن را نیر تجهیز کرده بودند، در چنین جایی به واسطه تلاش و رهبری امام راحل و مردم ایران اسلامی طاغوت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را با حمایت های مستکبران که از این رژیم شاهنشاهی انجام می شد شکسته و با دست خالی اتقلاب اسلامی را به پیروزی رسانند.

وی گفت: این انقلاب چنان با عظمت است که تاکنون نتوانستند دشمنان به آن آسیب برسانند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء ( علیه السلام ) خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال ۵۷ به پشتوانه حضور آگاهانه مردم و با رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید و لذا امروز وظیفه‌داریم که به‌خوبی از مکتب انقلاب اسلامی صیانت و پاسداری کنیم.

وی افزود: قبل از انقلاب نیز کشورمان در تمامی عرصه‌ها وابسته به غرب بود و در آن جهان دوقطبی غرب و شرق انقلابی شکل گرفت که در ادامه نیز هیمنه دو ابرقدرت غرب و شرق را شکست. امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها به بالندگی و پیشرفت رسیده‌ایم و انقلاب اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح جهان را دارد.

بخشی در ادامه از برگزاری بیش از 45 ویژه‌برنامه به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سطح پایگاه های حوزه سیدالشهداء ( علیه السلام ) خبر داد و اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی  به نسل جوان و نوجوانمان خواهد بود.

وی ضمن تشریح برنامه‌های دهه فجر در سطح پایگاه های خود افزود: برگزاری مراسم نمادین استقبال از حضرت امام خمینی (ره) از خیابان امام خمینی تا ورودی میدان شهید ستاری به‌صورت رژه خودرویی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری میز خدمت ، حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه و نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس ازجمله برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء ( علیه السلام ) در دهه مبارک فجر است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء ( علیه السلام ) با اشاره به نقش بی‌بدیل شهدا در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی هم افزود: در راستای گرامیداشت مقام شامخ شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی گلزار مطهر شهدای این شهرستان در دهه فجر غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء ( علیه السلام ) با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر در سطح پایگاه تابع آن حوزه تصریح کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی، تجلیل از پیر غلامان و مداحان اثرگذار در اوایل انقلاب، برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری مسابقات ورزشی ، خدمات حقوقی و مشاوره رایگان از دیگر برنامه‌ها این حوزه بسیج در دهه فجر است.

بخشی همچنین برگزاری نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری سرودهای انقلابی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفی مردان تاریخ‌ساز انقلاب، برگزاری اردوهای جهادی، برگزاری مسابقات بومی و محلی توسط پایگاه های شهید تقی زاده و شهید حسین لاله در روستای قشلاق جیتو و همچنین دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا را ازجمله برنامه‌های دهه فجر در سطح پایگاه های تابعه این حوزه برشمرد.

وی در ادامه اظهار کرد: برنامه‌های دیگر همچون پویش سراسری قرآن کریم، تولید کلیپ و مستند از شهدای شاخص، برگزاری کلاس‌های سواد رسانه‌ای، برنامه‌های ورزشی مانند کوه‌پیمایی و پیاده‌روی همگانی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و آبروی محله، دیدار با امام‌جمعه شهرستان و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت نیز اجرا خواهند شد.

برگزاری نشست‌های سیاسی، کارگاه آموزشی پیرامون ازدواج و فرزند آوری٫پخش سرودهای انقلابی، اهدای خون بسیجیان، برگزاری شب‌شعر انقلاب، بازدید بسیجیان از طرح‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه عکس، جشنواره فرهنگی هنری، توزیع بسته‌های معیشتی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از برنامه‌های این دهه در شهرستان قرچک خواهد بود.

بخشی در پایان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول 45 سال گذشته، شرکت در مراسم گرامیداشت این ایام و راهپیمایی 22 بهمن را وظیفه‌ای ملی و همگانی برشمرد و گفت: یوم‌الله 22 بهمن به ما نشان داد که در مبارزه با استکبار، باید بر خداوند توکل نمود و وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح‌های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروهای متحد مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می‌کنند، بی‌اثر است.

انتهای پیام/