برگزاری جشن دختران ماه در الیگودرز

صافی نیوز / به مناسبت ایام شعبانیه جشن بزرگ دختران ماه در الیگودرز برگزار شد.

به گزارش صافی، عصر روز گذشته و همزمان با اعیاد شعبانیه جشن تکلیف دانش آموزی با عنوان دختران ماه به همت کانون خادمیاران رضوی و  با حضورحجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه ، حجت الاسلام حسین سرلک رییس سازمان تبلیغات اسلامی ، ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز و دانش آموزان و اولیاء، با استقبال گرم خانواده ها و عاشقان به حضرت ولی عصر(عج) در تالار کمال مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ برگزار شد.

حجت‌الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز سخنران این همایش ، بر اجرای جشن های باشکوه اعیاد شعبانیه و برنامه های مبتنی بر فرهنگ انتظار و مهدویت تاکید کرد و افزود : نیمه شعبان از مهمترین اعیاد جهان است و آینده عالم متعلق به مستضعفان خواهد بود.

وی گفت، فرهنگ مهدویت یک فرهنگ جهانی است، که امید به اینده را در دل ها زنده نگه خواهد داشت، لذا این عید بزرگ باید باشکوه برگزار شود. الگوبرداری از زندگی پربرکت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام زین العابدین (ع) را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: زندگی ائمه اطهار و سیره آنان باید در تمام مراحل سرمشق زندگی ما مسلمانان قرار گیرد تا زمینه بسط و گسترش سبک زندگی اسلامی در دنیا فراهم شود.

در این همایش علاوه بر اجرای برنامه های دانش آموزان و اهدای جوایز ، اثر آیینه ی بیدار به آهنگسازی استاد علیرضا راستین فر و با صدای هنرمند الیگودرزی ؛ علی سلیمانی اجرا شد.

همچنین یکی از مداحان اهل‌بیت (ع) به اجرای مولودی‌خوانی پرداخت و  چند برنامه فرهنگی هنری ازجمله تواشیح ؛ قرائت شعر ؛ و موسیقی  نیز برگزار شد.

انتهای پیام/