برگزاری جشن میلاد سرداران کربلا در قرچک

صافی نیوز / جشن میلاد سرداران کربلا با حضور مردم و مسئولان در محله باهنر شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش صافی، جشن میلاد سرداران کربلا با حضور مردم و مسئولان در محله باهنر شهرستان قرچک برگزار شد؛این جشن که به میزبانی مادر معظم شهید پاسدار علی نامدار در مقابل منزل وی با حضور اهالی محله  برگزار گردیده است.

علمدار فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک چهارشنبه‌شب در این مراسم جوانان مؤمن و انقلابی را مدافعان جبهه ولایتمداری و دین‌مداری دانست و اظهار داشت: درخت تنومند انقلاب با خون شهدا و ایثار جانبازان آبیاری شد و فرهنگ ایثار ایمانی و فرهنگ دینی را در سطح جهان گسترش دادند. سرهنگ علمدار با بیان این مطلب که ایمان، معنویت و تقوا، ایثار و سیره شهدا را سرلوحه خود قرار داده‌ایم، گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل و پنجمین بهار انقلاب به افق‌های روشن و دستاوردهای ارزشمند و دانش‌بنیان دست یافته و اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته است.

اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم افزود : حضرت ابوالفضل العباس (ع) دارای ویژگی‌های بارز شجاع‌ترین و زیباترین و وفادارترین شخصیت نسبت به امام زمان خود و نسبت به سومین پیشوای شیعیان بود، عنوان کرد: دفاع از امامت و ولایت، پشتیبانی و وفاداری به ارزش‌های نظام دینی و انقلاب اسلامی یک رفتار عقلایی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از حادثه قیام عاشورای حسینی است، گفت: درس واقعه عاشورا و مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در اصل یک مکتب انسان‌سازی بر پایه معارف توحیدی و آموزه‌های بصیرتی و تربیتی و معرفتی است.

اجرای سرود توسط گروه دختران کوثر، مولودی‌خوانی، مداح اهل‌بیت (ع)، اجرای گروه نمایشی روناک از دیگر برنامه‌های تجلیل از خانواده‌های شهدا، پاسداران و جانبازان نمونه بود که به‌همت پایگاه بسیج شهید قریشی برپا شد.

انتهای پیام/