فرماندار اسکو خبر داد:

بهره برداری از ۶۰پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان اسکو

صافی نیوز - اسکو- فرماندار شهرستان اسکو گفت: همزمان با هفته دولت بیش از ۶۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بابک رضی منش در گفت وگو با صافی نیوز با گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام به مردم  بوده و در هفته دولت امسال ۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان اسکو بهره برداری می‌شود.

وی افزود:در طول این هفته آئین کلنگ زنی یکی از بزرگترین مجموعه‌های ورزشی شمالغرب کشور یعنی دهکده ورزشی شهر سهند با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه با اشاره به برخی پروژه‌های مهم که طی روزهای آینده به بهره برداری خواهند رسید، اظهار کرد: ۳ مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر سهند با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، چندین پروژه در حوزه جهاد کشاورزی با اعتبار تقریبی ۲۶ میلیارد ریال، پروژه‌های شرکت توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال، خانه بهداشت عنصرود و مرکز جامع خدمات سلامت روستایی سرای با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی با اعتبار تقریبی ۱۷ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که در طول هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

فرماندار شهرستان اسکو با تاکید بر توجه ویژه دستگاه اجرایی شهرستان به توسعه زیربنایی شهر سهند یادآور شد: علاوه بر ۳ باب مدرسه در فازهای ۳ و ۴ شهر سهند، پروژه‌های مهمی چون مرکز معاینه فنی خودرو با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، پاسگاه انتظامی فاز ۴ با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال و ایستگاه آتش نشانی فاز ۳ با اعتبار تقریبی ۱۳ میلیارد ریال در شهر سهند به بهره برداری می‌رسند.

رضی منش افزود: بهره برداری از پروژه‌های عمران روستایی دو بخش مرکزی و ایلخچی با اعتبار تقریبی ۲۵ میلیارد ریال و پروژه‌های عمرانی ۳ شهر اسکو، سهند و ایلخچی با اعتبار تقریبی ۶۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های هفته دولت در سال جاری است.

فرماندار شهرستان اسکو در پایان به دیگر برنامه‌ای هفته دولت در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: آئین غبارروبی از مزار شهدا، دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه اسکو، آئین بزرگداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه، دیدار با خانواده شهدای کارمند، نشست صمیمی مدیران و مسئولان با فرماندار و آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته دولت در شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/