بیانیه وزارت ورزش درباره جلسه مجمع ملی خیرین ازدواج با بلاگرهای جوان

صافی نیوز / روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پی حواشی بوجود آمده جلسه دیروز مجمع ملی خیرین ازدواج با تعدادی از بلاگرهای جوان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش صافی، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پی حواشی بوجود آمده جلسه دیروز مجمع ملی خیرین ازدواج با تعدادی از بلاگرهای جوان بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

*در پی حواشی بوجود آمده جلسه دیروز مجمع ملی خیرین ازدواج با تعدادی از بلاگرهای جوان، به اطلاع عموم می رساند، مجمع ملی خیرین ازدواج برای تبلیغ و ترویج ازدواج آسان جوانان و همچنین تهیه جهیزیه زوجین نیازمند با بسیاری از اقشار و گروه ها ارتباط برقرار کرده و در تدارک جشن بزرگی برای ازدواج صدها زوج جوان در پایان سال جاری است که برای تبلیغات این امر نشستی با بلاگرهای جوان جهت هماهنگی این موضوع و ترویج امر ازدواج در فضای مجازی برگزار کرده است.

*این نشست صرفا به علت فقدان مکان مناسبی برای برگزاری جلسات مجمع ملی خیرین ازدواج در سالن جلسات ساختمان شماره دو برگزار شده و این مجمع از سال ها قبل جلساتشان را در سالن های وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌کردند.

*لازم به ذکر است؛ دکتر یامین پور معاون امور جوانان در این نشست حضور نداشته و اخبار منتشر شده در این خصوص کذب است.

همچنین سرپرست مجمع ملی خیرین در مصاحبه با خبرگزاری برنا گفت: به دعوت مجمع خیرین ازدواج تعدادی از خانم های بلاگر در جلسه ای حاضر شدند تا تبلیغاتی برای ترویج امر ازدواج انجام دهند.

وی افزود: این افراد برای جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه جهیزیه ۱۱۴ زوج ایرانی به این موضوع ورود کردند. این کار از گذشته هم باید این افراد انجام می شده است و مختص این حرکت نیست.

انتهای پیام/