مطهری در جمع خبرنگاران:

تروریست خوانده شدن سپاه این نهاد را محبوب‌تر می‌کند

صافی - نایب رئیس مجلس گفت: سازمانی مانند سپاه که در بین مردم محبوب است، وقتی او را تروریست می‌نامند به نفع او خواهد بود و این موضوع به ضرر آمریکا است.

در حاشیه نشست علنی امروز(سه‌شنبه ۲۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آمریکا سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است، اظهار داشت: این اقدام آمریکا باعث محبوبیت بیشتر سپاه در جمهوری اسلامی ایران و خاورمیانه خواهد شد و فکر می‌کنم آمریکایی ها اشتباه بزرگی را مرتکب شدند.

 
به گزارش صافی نیوز به نقل از خانه ملت،  نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سازمانی مانند سپاه که در بین مردم محبوب است، وقتی او را تروریست می‌نامند به نفع او خواهد بود و به ضرر آمریکا است. فکر می‌کنم آمریکا از آنجایی که از ابزارهای مختلف استفاده کرد و به نتیجه نرسید این شگرد را نیز به کار برده و می‌خواهد فشار روانی و فشار اقتصادی به ایران وارد کند، اما من فکر می‌کنم مردم ما متحدتر خواهند شد و جدی‌تر به مقاومت خود ادامه می‌دهند.
وی افزود: ان‌شاءالله اگر چند ماه دیگر مقاومت کنیم فکر می‌کنم از این بحران خارج می‌شویم.
مطهری ادامه داد: در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب، هر گاه دشمن به اساس انقلاب اسلامی حمله کرده و مورد هدف قرار داده، همه گروه‌های سیاسی و مردم متحد شده و در مقابل دشمن ایستاده‌اند و از اساس انقلاب خود دفاع کرده‌اند.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است اختلافات فکری و سلیقه‌ای وجود داشته باشد، اما برای حفظ انقلاب اسلامی همه گروه‌های سیاسی و مردم متحد هستند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قوانین قبلی برای اقدام متقابل برابر آمریکا در مجلس تصویب شده است، بیان کرد: آن قوانین باید اجرا می‌شده که این کار انجام شده است و تا حد خوبی نیز پیش رفته است. امروز نیز طرحی با ۳ یا ۲ فوریت مطرح است و قاعدتا به تصویب می‌رسد.
انتهای پیام/