در قالب نذر فرهنگی انجام شد؛

توزیع۴۰۰۰بسته نوشت‌افزاربه دانش‌آموزان مناطق محروم آذربایجان‌شرقی

صافی نیوز - اهر- بیش از ۴ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت مناطق محروم آذربایجان‌شرقی در قالب نذر فرهنگی توزیع شد.

به گزارش صافی نیوز، مدیر عامل موسسه خیریه شمیم مهر سبحان صبح امروز شنبه در جمع دانش آموزان اهری اعلام کرد: در راستای ترویج نذر فرهنگی به خصوص در ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان این تشکل مردمی با بهره‌گیری از حمایت‌ها و کمک‌های مردمی طرح نذر فرهنگی را در قالب توزیع نوشت افزار رایگان برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در ۸ استان کشور در دست اجرا دارد.

محمد نوری‌زاده گفت: برنامه این موسسه توزیع بیش از ۱۸ هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق محروم ۸ استان کشور با نظارت آموزش و پروش و سایر نهادهای نظارتی، حمایتی و آموزشی بوده که در این راستا بیش از ۵۸۰۰ بسته در مناطق محروم استان‌های تهران، البرز و فارس آماده توزیع بوده و قرار است قریب به ۴۲۰۰ بسته نیز در مناطق محروم حاشیه شهر و روستای محروم شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان‌شرقی توزیع شود.

وی ابراز داشت: در این راستا و هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از ۶۰۰ بسته در قالب نذر فرهنگی در شهرستان اهر توزیع و مابقی نیز در سایر شهرها از جمله تبریز، میانه، کلیبر، هوراند، ورزقان، سراب، خداآفرین، هریس و برخی مناطق دیگر توزیع خواهد شد.

وی بر ضروت تشویق و حمایت از این‌گونه برنامه‌ها در قالب نذر فرهنگی تاکید کرد و افزود: با استقبال خیرین شاهد تداوم این‌گونه اقدامات بوده و با وجود افزایش قیمت‌ها و مشکلات تامین لوازم‌التحریر در سال‌جاری، خوشبختانه نسبت به سال گذشته تامین و توزیع بسته‌های فرهنگی توسط این موسسه ۱۰ درصد رشد شده است.

انتهای خبر/