بختیاری:

توزیع گوشت بیش از 1000 رأس دام میان نیازمندان استان قم

صافی نیوز / گوشت بیش از هزار رأس دام میان نیازمندان استان قم توزیع می شود.

به گزارش صافی، سیدمرتضی بختیاری ظهر پنجشنبه در همایش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما در نهادینه کردن آن مشارکت خوبی داشته اند و باید بیان داشت جامعه‌ای که اهل فرهنگ خیر و نیکوکاری باشد ذلیل نخواهد شد.

بختیاری عنوان داشت: هم اکنون تعداد ۸۰۰۰ مرکز نیکوکاری در سراسر کشور در راستای خدمت رسانی به نیازمندان فعالیت دارند و قربانی‌هایی که امروز صورت می‌گیرد با همکاری و مشارکت این مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان می‌رسد.

وی بیان داشت: یکی دیگری از کارهای بزرگی که انجام شده است، کارت نان و طرح خیرات نان است که بنیاد وفاق سبز علوی این کار را به خوبی دنبال کرده است و بسیاری از خیرین در اقسانقاط کشور می‌خواهند از طریق اهدای نان به دیگران کمک کنند که این امر با این طرح امکان‌پذیر شده است.

بختیاری عنوان داشت: با اجرای این طرح می‌توانیم اعلام کنیم که در ایران هیچ کسی گرسنه سر بر بالین نخواهد گذاشت و از این طریق نان شب افراد نیازمند تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: برای سال جاری نیز قربانی تعداد ۷۰ هزار رأس دام سبک و سنگین هدف گذاری شده است که امیدواریم آمارها بیش از این میزان شود.

انتهای پیام/