امام جمعه مراغه:

جانبازان الگوهای ایثار و مقاومت هستند

صافی نیوز / امام جمعه مراغه در دیدار با جانبازان به مناسبت روز جانباز گفت: جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس و الگوهای ایثار و مقاومت هستند.

به گزارش صافی، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، آیت الله محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه به اتفاق سیدعلی موسوی حسینی فرماندار و سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهرستان در اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه با جانبازان سرافراز دفاع مقدس بهرام گنجی، علی فرخی و صفر فخرائی دیدار کرد.

آیت الله پورمحمدی در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: روز جانباز روز بزرگداشت مقام، بزرگ مردانی است که برای حفظ ارزش ها و آرمان های کشور با تقدیم جان خود حماسه بزرگ و بی نظیری در جهان آفریدند.

پورمحمدی با تقدیر از صبر و ایثار خانواده های جانبازان اظهار کرد: شهدا و جانبازان در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب فداکاری کردند و این اجری بی پایان نزد خداوند متعال است.

وی در ادامه عنوان کرد: جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس و اسوه های ایثار و مقاومت هستند که با الگو قرار دادن ائمه معصومین و اهل بیت (ع) در راه دفاع از میهن در جبهه ها حضور یافتند و امروز از آنان به عنوان افتخار آفرینان کشور یاد می شود.

به گزارش صافی، در پایان به پاس قدردانی از ایثار و فداکاری جانبازان و خانواده های آنان با اهدای لوح توسط امام جمعه مراغه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/