جزئیاتی جدید از قتل داریوش مهرجویی و همسرش

صافی نیوز / در ساعات پایانی شب گذشته از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ وقوع قتل اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده گردید که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین‌آباد کرج به قتل رسیده‌اند.

به گزارش صافی، شنبه شب خبر به قتل رسیدن داریوش مهرجویی، کارگردان ایرانی و همسرش وحیده محمدی‌فر در ویلای شخصی‌اش در کرج، جامعه هنری را در شوک فرو برد. از همان ساعات اولیه گمانه زنی‌هایی درباره نحوه این قتل و شایعه «سَر بُری» منتشر شد که یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس این موضوع را رد کرد.

این منبع آگاه تاکید کرد که «داریوش مهرجویی با سه ضربه در گلو و ضربه‌ای به سر» و «همسرش با ضربه‌ای به شاهرگ» جان باخته است.

وی در خصوص سرقت از محل قتل نیز عنوان کرد: گفته می‌شود که همسر مهرجویی یکی دو النگو در دست داشته که در جسد وجود ندارد؛ همچنین دو گوشی موبایل نیز به سرقت رفته است.

یکی دیگر از گمانه‌زنی‌ها مربوط به پست اینستاگرامی چند شب پیش مرحوم «محمد‌ی‌فر» مبنی بر تهدید شدنش به قتل بود، که این منبع آگاه اعلام کرد هیچ شکایتی از طرف داریوش مهرجویی و همسرش در این باره ثبت نشده بود.

توضیحات دادگستری استان البرز درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: روز گذشته قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی‌فر در ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس رخ داده است.

وی افزود: طبق اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲مهرماه به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

توضیحات یک مقام مسئول درباره نقش اتباع خارجی در قتل داریوش مهرجویی

مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: نقش اتباع غیرایرانی در قتل مهرجویی و همسرش که شب گذشته در ویلای خود در اطراف کرج به قتل رسیده بودند، مشخص نیست و این ادعا تایید نشده است.

” سیروس دهقان شیری” افزود: قاتل یا قاتلان این حادثه هنوز شناسایی نشده اند و تحقیقات پلیس در این زمینه به صورت جدی آغاز شده است .

وی بیان کرد: نتیجه تحقیقات در زمینه این قتل در اسرع وقت به اطلاع مردم خواهد رسید.

سردار “سعید منتظرالمهدی” سخنگوی فراجا روز یکشنبه در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش ضمن تسلیت به جامعه هنری کشور برای این ضایعه بزرگ و از دست دادن هنرمند پیشکسوت گفت: پلیس عاملین این اقدام وحشیانه را به زودی دستگیر می کند و به دستگاه عدالت خواهد سپرد.

وی عنوان کرد: اقدامات فنی همان ساعات اولیه انجام و کارآگاهان در محل حاضر و در حال بررسی سناریوهای محتمل است.

انتهای پیام/