جلسه شورای اداری شهرداری مراغه برگزار شد

صافی نیوز / جلسه شورای اداری شهرداری مراغه به ریاست نژاد ابیض‌ سرپرست شهرداری در سالن اجتماعات برگزار شد.

به گزارش صافی، سرپرست شهرداری مراغه در این جلسه بیان کرد: نظم و انضباط باید در اولویت همکاران مجموعه مدیریت شهری باشد و ساعات اداری از سوی همکاران رعایت شود که این موضوع موجب رضایت همشهریان خواهد شد.

نژاد ابیض گفت: کنترل وضعیت و دوری از حاشیه و اتحاد و همدلی در بین کارکنان از ضروریات امروز شهرداری مراغه است.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: حضور پرشور در انتخابات از وظایف اصلی و شرعی همه ماست اما اجازه نخواهیم داد اداره تبدیل به ستاد انتخاباتی شود و مسائل انتخاباتی باید خارج از اداره مطرح شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری نیز در این جلسه تصریح کرد: کمبود منابع مالی از اصلی‌ترین مشکلات شهرداری مراغه است.

شهرام مروتی اعلام کرد: تعداد بالای پروژه‌های عمرانی از دیگر مواردی است که باعث ایجاد مشکلات در حوزه مالی شده است که امیدواریم با اتحاد و همدلی و تلاش‌های همکاران در نیمه دوم سال شاهد حل هر دو مشکل مطروحه شویم.

وی در ادامه به نارضایتی شهروندان از ترافیک شهری اشاره و بیان کرد: با برنامه‌ریزی می‌توان قسمتی از مشکلات مربوط به ترافیک را حل کرد و در این راستا حمل و نقل شهرداری اقداماتی را انجام داده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همکاری نهادهای تصویب ازجمله شورای اسلامی شهر و تطبیق که انتظار می‌رود همانند گذشته با مجموعه همکاری و سرعت لازم را داشته باشند و باعث حل مشکل جاری شهرداری شوند.

وی ادامه داد: عدم وجود واحد متمرکز ارتباط با شورا از دیگر مواردی است که جای خالی آن در شهرداری احساس می‌شود.

معاون شهرسازی و برخی از همکاران نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/