رئیس آموزش و پرورش مراغه:

حضور در انتخابات یک تکلیف دینی و ملی است

صافی نیوز / رئیس آموزش و پرورش مراغه با اهمیت دانستن انتخابات در کشورمان حضور در پای صندوق های رای را یک تکلیف دینی و ملی عنوان کرد.

به گزارش صافی، حسین اکبریان رئیس آموزش و پرورش مراغه صبح امروز (یکشنبه) در جلسه انتصاب مدیران مدارس گفت: شهدا و انسان های بزرگی برای شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی تقدیم شده است و هم اکنون نیز این انقلاب امانتی در دستان ما است.

وی افزود: شکر نعمت این است که در کنار انقلاب باشیم، که در آن حالت است که استمرار آن شکل خواهد گرفت.

وی افزود : وقتی هویت ،شرافت و عزت یک ملت به خطر می‌افتد حماسه آفریده می‌شود و حماسه‌های عاشورا و دفاع مقدس در این راستا بود.

اکبریان اضافه کرد: با توجه به اهمیت انتخابات آتی حضور پرشور با مشارکت بالا در پای صندوق‌های رای یک حماسه دیگر برای کشورمان خواهد بود.

اکبریان انتخاب هر شخص را نمایانگر شخصیت وی دانست و گفت: هر برگ رای تجدید میثاق جاودان با آرمان های امام راحل ،شهدا و مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه انتخاب مدیران مدارس را از مهمترین وظایف آموزش و پرورش دانست و گفت: در انتخاب مدیران مدارس تعهد، تخصص و شایسته سالاری و عشق به خدمت باید مد نظر قرار گیرد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت مراغه بیان کرد: اعتماد بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش است و نقش مدیران مدارس در این راستا بیشتر می باشد.

انتهای پیام/