خبر خوش برای خریداران پژو پارس

صافی نیوز / پیگیری ها نشان می دهد که فراخوان های پرداخت پژو پارس به زودی صادر خواهد شد و پژو پارس ها ثبت نام شده قطعا تحویل مشتریان می شود.

به گزارش صافی، در هفته های گذشته بسیاری از مشتریان سامانه یکپارچه که برای خرید پژو پارس اولویت دهی شده بودند از عدم ارسال پیامک واریز گله می کردند. بر اساس گفته این مشتریان، فراخوان های واریز و پیامک های ایران خودرو برای باقی خودروهای فروخته شده (حتی با موعد تحویل دیرتر)، ارسال شده است اما برای پژو پارس ها ثبت نامی همچنان خبری از ارسال پیامک نیست. این موضوع باعث شده که بسیاری از مشتریان تصور کنند که اصلا خبری از تولید و تحویل پژو پارس ها نیست. همچنین برخی دیگر از مشتریان تصور می کنند که طرح تبدیل های اجباری برای این خودرو در نظر گرفته می شود. اما پیگیری ها نشان می دهد خودروها در نهایت تحویل خواهد شد.

بر اساس اطلاعات جدید از شرکت ایران خودرو، فراخوان های مربوط به پژو پارس به زودی صادر می شود. ایران خودرو فعلا برای ارسال فراخوان و پیامک مهلت قانونی دارد اما به زودی ارسال ها انجام خواهد شد. همچنین قرار است برنامه ریزی های در بحث تولید انجام شود تا تاخیر در تحویل برای این خودرو ها به حداقل برسد. پس مشتریان این خودروها نگران نباشند چراکه ایران خودرو متعهد است این خودرو ها را تحویل دهد و قطعا به این تعهد عمل خواهد کرد.

قرار بود تولید پژو پارس تا پایان تیرماه متوقف شود اما حضور ایران خودرو در طرح عرضه سامانه یکپارچه و تعداد بالایی که آبی پوشان جاده مخصوص برای این خودرو در نظر گرفتند باعث شد تا تولید پارس فعلا ادامه داشته باشد و با تحویل خودروهای سامانه، تولید این خودرو متوقف خواهد شد. لازم به ذکر است که دلیل کنار رفتن پژو پارس از خط تولید، اعمال استاندارد های اجباری جدید است.

انتهای پیام/