دروغ گفتن و بازی با احساسات مردم درست نیست/ «عکسِ چک» پول نمی شود

صافی - سرمربی سابق تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: متاسفانه بعضی‌ها خوب بلد هستند به وسیله دروغ گفتن با احساسات مردم بازی کنند.

محمود فکری سرمربی سابق شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به اظهارات مدیرعامل این باشگاه و این ادعا که چک صد میلیون تومانی فکری آماده تحویل بوده است، گفت: شاید دروغ گفتن برای مردم عادی و فریب دادن آنها و بازی با احساسات خیلی راحت باشد. اما این که بیایند و تنها در حرف بگویند ما صد میلیون پول دادیم خوب نیست.

وی افزود: حالا که گفتند صد میلیون پول دادیم، خب می‌گفتند که پاداش هم دادند و این مبلغ را به یکی دو میلیارد هم می رساندند. این که یک چک بنویسند و از آن عکسی بگیرند و برای من بفرستند دال بر پول گرفتن من نیست. آیا می‌شود من هم یک چک برای هر شخصی بنویسم و عکس آن را بفرستم برای طرف و ادعا کنم پول دادم؟

سرمربی سابق شاهین بوشهر گفت: من تنها قبل از بازی با شهرداری تبریز ۶ درصد پول گرفتم. اگر مدیرعامل سابق شاهین بگوید من به جز این پولی گرفتم قبول می کنم. اما هیچ سندی در باشگاه شاهین دال بر این که بنده پولی به جز این ۶ درصد گرفتم وجود ندارد، به جز یکی دو بازی که پاداش پیروزی گرفتم.

فکری بیان داشت: این که گفته می‌شود من به یکباره شاهین را رها کردم را هم قبول ندارم. بنده دو هفته قبل از نیم فصل به باشگاه اولتیماتوم داده بودم و شرایط بد را هم بیان کردم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. بعد از بازی با پاکدشت استعفای کتبی‌ام را هم دادم و حتی بعد از آن با باشگاه آلومینیوم اراک مذاکرات کاملی کردم و به توافق هم رسیدم. اما باز هم به خاطر تیم خوبی که در بوشهر بسته بودم و به خاطر مردم بوشهر و به خاطر مدیرعامل سابق به این تیم بازگشتم.

وی بیان داشت: همان زمان قول‌هایی به من دادند که بر اساس آن باید باشگاه به لحاظ مالی سر و سامان می‌گرفت که هیچ خبری از این اتفاقات نشد. هفته گذشته هم بنا بود یک میلیارد تومان به باشگاه تزریق شود که ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد.

فکری گفت: شب قبل از آنکه من از این تیم جدا شوم به من گفتند یک چک برای خودت نوشتیم و با ارتباطات خوبی که این باشگاه با رسانه‌ها داشتند قبل از این که چک را برای من بنویسند همه هواداران فهمیده بودند. بعد از آن که به من گفتند برای خودت چک نوشتیم من باز هم اعتراض کردم و گفتم پس بازیکنان چه می شوند؟ چون آنها باید به زمین بروند و بازی کنند.

سرمربی سابق شاهین بوشهر گفت: متاسفانه حالا که کار به اینجا رسیده آقایان اینطوری صحبت می‌کنند و با احساسات مردم بازی می کنند.

وی در خاتمه بیان داشت: من از بازیکنان خوب شاهین بوشهر کمال تشکر را دارم که در بازی روز گذشته بدون من پیروز شدند. چون خیلی ها منتظر بودند شاهین این بازی را ببازد و کاسه کوزه‌ها را سر من بشکنند که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/