دستگیری ۲ نفر مالخر و کشف اموال‌ مسروقه در مراغه

صافی نیوز / فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگيری ۲ نفر مالخر و کشف اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش صافی، توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ مراغه با اطلاع از دپوی انواع اقلام مسروقه در یکی از محلات شهرستان مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر عزیمت و در بازرسی به عمل آمده مقادیر قابل توجهی از انواع شیرآلات ساختمانی، کپسول ها و پیک نیک های گاز های مایع، انواع آچارآلات و آچار بکس مکانیکی، سیم کابل، اجاق گاز، والور، لوازم و قطعات خودرو و موتورسیکلت و سایر لوازم خانگی و پودر های شوینده را کشف کردند.

فارسی در ادامه گفت: در عملیاتی دیگر مامورین پاسگاه آیت الله غفاری نیز تعداد ۵ سینی و یک تشت و یک دیگ بزرگ مسی مسروقه از اماکن مذهبی را که اسامی آن اماکن حک شده در آنها مخدوش است را از مالخر دیگری کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی اموال حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده، ادامه داد: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و ۲ نفر مالخر جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/