سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر:

دشمنان شاهین امروز خوشحال شدند/ تشریح دلایل باخت به ماشین سازی

صافی نیوز - تبریز- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه شکست بدی مقابل ماشین سازی متحمل شدند، گفت: دشمنان شاهین امروز خوشحال شدند.

به گزارش صافی نیوز، عبدالله ویسی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری بعداز بازی ماشین سازی تبریز با شاهین شهرداری بوشهر که با برتری تیم تبریزی به پایان رسید گفت: هر تیمی که مشکل گلزنی‌ دارد و یا در بحران است اگر به ما بخورد مشکلش حل می‌شود و مشکل گلزنی اش حل شده و از بحران بیرون می آید.

وی با بیان اینکه تیمش خیلی ضعیف کار کرد افزود: امروز عملکرد خوبی نداشتیم. کمترین موقعیت را به دست می‌آوریم و بیشتر موقعیت را به حریف می‌دهیم.

ویسی با تاکید بر اینکه امروز این دیدار یک بازی خوب برای ماشین‌سازی و بازی بد برای ما بود، گفت: تیم ما نه بزرگ‌تر دارد و نه بزرگ. ما دقیقه ۴۳ گل می‌زنیم، اما تا پایان نیمه یک گل دیگر می‌خوریم.

سرمربی شاهین بوشهر با اشاره به اینکه در نیمه دوم می‌توانستیم به بازی برگردیم ولی ما این‌ طور نشد، گفت: هر تیمی در بحران باشد مقابل ما از بحران خارج می‌شود.

وی در خصوص ادامه همکاریش با تیم شاهین گفت: گوش به فرمان هیئت مدیره باشگاه هستم و هر کاری بگویند انجام می‌دهم. متأسفانه یک عده‌ای دارند بی‌شرمانه و بی‌شرافتانه کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیمش زیر نطر شورای شهر بوشهر کار می کند، گفت: چند نفر در شورای شهر بوشهر معلوم‌الحال هستند و همه آنها را می‌شناسند که تیم را نابود می‌کنند.

ویسی اظهار داشت: در طول مدت کارم شکست خورده‌ام ولی ایستاده‌ام و دوباره بلند شدم. خیلی‌ها می‌گفتند اتفاقاتی در تیم ما می‌افتد، اما ما ایستادیم و کار کردیم و به تیمم ایمان داشتم و می‌گفتم این‌گونه نیست.

سرمربی شاهین بوشهر با بیان اینکه چطور می‌شود این همه موقعیت از دست برود ابراز داشت: نمی‌توانم بازتر و واضح تر از این صحبت کنم ولی اینجا اتفاقات دیگر رخ می‌دهد که بی‌شرمانه است. من تاکنون بی‌شرمی و بی‌شرفی در فوتبالیستی ندیده بودم.

وی با بیان اینکه شرمم می ‌آید نام فوتبالیست روی برخی از این بازیکنان تیمم بگذارم، گفت: امیدوارم اگر کسی می‌آید تیم را درست کند ولی اگر من باشم کارها با روند دیگری پیش می رود و شاهد یک انقلابی در تیم خواهیم بود.

ویسی در پایان گفت: این تیم برای من نیست و یک شهر با برد و باخت آن خوشحال و یا ناراحت می‌شوند و اینکه فردی کاری انجام دهد تا تیم شاهین نتیجه نگیرد بی‌شرمانه است.

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و شاهین بوشهر از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد و این دیدار در پایان با نتیجه چهار بر دو به نفع تیم ماشین سازی به پایان رسید.

انتهای خبر/