دیدار هیات بلندپایه روسیه با جابری انصاری

صافی - هیات بلندپایه روسیه عصر شنبه با 'حسین جابری انصاری' دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور سیاسی در محل وزارت امور خارجه در تهران دیدار و گفت وگو کرد.

تهران-ایرنا- هیات بلندپایه روسیه عصر شنبه با 'حسین جابری انصاری' دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور سیاسی در محل وزارت امور خارجه در تهران دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایرنا، 'الکساندر لاورنتیف' نماینده ویژه 'ولادیمیر پوتین' در امور سوریه و'سرگئی ورشنین' معاون وزیر خارجه روسیه و هیات همراه عصر امروز شنبه در مقر وزارت امور خارجه در تهران با 'حسین جابری انصاری' دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در امور سوریه و یمن دیدار و گفت وگو کردند.
در این دیدار و گفت وگوی سه ساعته که با ضیافت میزبان به افتخار هیات روس پایان یافت، آخرین تحولات سیاسی و میدانی سوریه و موانع فراروی تشکیل کمیته قانون اساسی این کشور از جمله در زمینه نهایی سازی فهرست نمایندگان جامعه مدنی در این کمیته، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
طرفین در این گفت وگوها درباره دستور کار و پیش نویس بیانیه پایانی نشست آتی سران آستانه در سوچی که ۲۵ بهمن ۱۳۹۷( ۱۴ فوریه ۲۰۱۹) برگزار می شود نیز تبادل نظر کردند.
جابری انصاری و ورشنین همچنین در این دیدار درباره آخرین تحولات یمن و روند اجرای توافقات استکهلم و موانع فراروی آن گفت وگو و رایزنی کردند.
شبک**۱۹۸۳**۱۳۹۲
انتهای پیام/