دیدار چهره به چهره مسئولان شهرستان قرچک با مردم شهرک گلشهر

صافی نیوز / مسئولان شهرستان قرچک با حضور در منطقه پویینک با مردم شهرک گلشهر این دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صافی، در راستای برگزاری میزهای خدمت در نقاط شهری و روستایی، حسین فخاری سرپرست فرمانداری به همراه مجید قیصرپناه معاون فرمانداری، محسن خرمی شریف شهردار، عموتقی مدیر جهاد کشاورزی، علمایی رییس اداره برق، حقیقت رییس اداره آبفای باقرآباد، طهماسیان فرمانده انتظامی، دین‌پرور مسئول امور مساجد و سایر مسئولین با حضور در منطقه پویینک با مردم شهرک گلشهر بصورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کردند.

فخاری با بیان اینکه ارتباط مستقیم با مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است، گفت: در همین راستا و برای دیدن و شنیدن مسائل، مشکلات و دغدغه های مردم شهرستان میزهای خدمت روستایی و شهری را برگزار می‌کنیم.

وی خدمت به همه مردم را وظیفه مسئولین دانست و اظهار داشت: حضور در بین مردم فرصتی فراهم می‌کند تا مشکلات را از نزدیک بررسی و تصمیمات لازم در جهت حل آنها را اتخاذ کنیم.

سرپرست فرمانداری قرچک از حل مشکل فاضلاب که معضل چندین ساله این شهرک بود خبر داد و افزود: مجتمع های گلشهر و باغشهر مشمول قانون شهرک های مسکونی محصور هستند و‌ مالکین و هیئت امنای منتخب وظیفه نگهداری و رفع مشکلات شهرک از جمله فاضلاب را عهده‌دار هستند ولیکن با پیگیری های فرمانداری و مسئولیت اجتماعی ادارات شهرستان، این مشکل بزرگ مرتفع شد.

در پایان، فرماندار، شهردار و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، پاسخ‌گوی سوالات مردمی بودند و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

انتهای پیام/