ذخیره های استقلال با شفر تمرین کردند

تهران- ایرنا- تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در حالی در زمین پژوهشکده صنعت نفت برگزار شد که بازیکنان حاضر در دیدار روز گذشته این تیم برابر تیم هما، در آن حاضر نبودند. به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در حالی برگزار شد که وینفرد شفر سرمربی آلمانی این تیم به بازیکنانی که در […]

تهران- ایرنا- تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در حالی در زمین پژوهشکده صنعت نفت برگزار شد که بازیکنان حاضر در دیدار روز گذشته این تیم برابر تیم هما، در آن حاضر نبودند.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در حالی برگزار شد که وینفرد شفر سرمربی آلمانی این تیم به بازیکنانی که در دیدار دوستانه روز گذشته آبی پوشان برابر هما به میدان رفتند، استراحت داد و از نفرات ذخیره دعوت کرد تا در تمرین امروز شرکت کنند.
شفر پیش از شروع تمرین، دقایقی برای بازیکنان استقلال به صحبت پرداخت و برنامه های تمرین را شرح داد.
آیاندا پاتوسی بازیکن خارجی استقلال که قراردادش با این تیم با حاشیه های زیادی همراه شده است، اولین جلسه تمرینی اش با استقلال را پشت سر گذاشت. او در ابتدای تمرین مورد استقبال مربیان و بازیکنان استقلال قرار گرفت.
بازیکنان استقلال در ادامه زیر نظر نظر کادر فنی به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند. شفر نظارت دقیقی به این بخش از تمرین داشت.
فوتبال در نیمی از زمین، بخش دیگر تمرین استقلال بود .در این بازی تمرینی بازیکنان حق نداشتند بیشتر از دو ضرب به توپ ضربه بزنند.
اسماعیل گونکلاوس زیر نظر فرهاد محجیدی به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت. به نظر می رسد شفر قصد دارد در بازی با پیکان از این بازیکن دقایقی استفاده کند.
تیم فوتبال استقلال در هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر پنجشنبه ۱۸ بهمن به مصاف پیکان خواهد رفت.
ورزشی**م.ت**۹۱۲۹
انتهای پیام/