رادان:

رفتار شهدا متواضعانه و خاضعانه اما مقتدرانه بود

صافی نیوز / فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در شهرستان پیشوا با خانواده شهیدان والامقام و همرزمان سابق خود شهیدان قمی و مهتدی دیدار و گفت: رفتار آنها متواضعانه و خاضعانه اما در عین حال مقتدرانه بود.

به گزارش صافی ، “احمدرضا رادان” به همراه “دلاور القاصی مهر ” فرمانده انتظامی شرق استان تهران و چند تن از مسئولان انتظامی برای تکریم و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور در شهرستان پیشوا با خانواده شهیدان والامقام “مهتدی و قمی” دیدار کرد.

رادان در این دیدار که به صورت همزمان برگزار شد با اشاره به خاطرات خود با شهیدان “قمی و مهتدی” از علاقه خود به پیشوایی ها به واسطه مدل برخوردی این شهیدان گرانقدر گفت و افزود: شهید قمی کارهای سخت و عملیات های مهم را به عهده می‌گرفت و به خوبی انجام می داد و شهید مهتدی هم خصوصیات شهید قمی را داشت و علاوه بر آن صاحب نظر نیز بود که به همین دلیل به شهید مهتدی لقب ۱۱۸ داده بودند هر کسی سوالی داشت از شهید مهتدی می پرسید و در روابط عمومی هم نمره ۲۰ داشتند.

وی تصریح کرد: رفتار آنها متواضعانه، خاضعانه اما مقتدرانه بود، خاطرات ما با شهیدان قمی و مهتدی هیچگاه از ذهن پاک نخواهد شد و چیزی جز درجه رفیع شهادت حق آنها نبود.

فرمانده کل انتظامی کشور در خاتمه خاطر نشان کرد: آنها به واسطه ابعاد شخصیتی مهربان، خاضع، خاشع و مقتدر بودند و خداوند برای این شهدای بزرگوار بهترین روزی را مقدر کرد، ان شاءالله عاقبت ما هم ختم به شهادت شود.

به گزارش صافی ، در پایان سردار رادان، لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود به خانواده این شهیدان گرانقدر اهدا کرد.

انتهای پیام/