رونالدو بدترین «کاشته زن» سری آ

صافی نیوز / آمار و ارقام نشان می دهد که «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره باشگاه یوونتوس ایتالیا، بدترین «کاشته زن» سری آ است.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، تارنمای فوتبال ایتالیا روز دوشنبه نوشت: انتقال «کریستیانو رونالدو» از رئال مادرید به یوونتوس بسیاری را غافلگیر کرد اما ستاره پرتغالی به طور تمام و کمال در پازل بانوی پیر نشسته است.

در واقع، رونالدو با به ثمر رساندن ۱۷ گل و ارسال ۶ پاس گل در تنها ۲۲ بازی، بدون اغراق بی استثنایی ظاهر شده و صدر جدول برترین گلزنان سری آ را تا اینجای فصل تسخیر کرده است.

با این حال، ضربات ایستگاهی او خیلی بدتر از حد انتظار بوده است.

غافلگیرکننده است اما فوق ستاره پیشین کهکشانی ها از زمان پیوستن به تورینی ها از ۱۳ باری که شانس خود را امتحان کرده حتی یک ضربه ایستگاهی را هم تبدیل به گل نکرده است تا بدترین آمار موجود در سری آ را از این حیث به خود اختصاص دهد.

این در حالی است که رونالدو در رئال مادرید ۳۰ گل خود را از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساند که البته با توجه به ۴۵۰ گلی که در مدت ۱۰ فصل حضور برای سفیدپوشان زده است، رقم بالا و چشمگیری محسوب نمی شود؛ علاوه بر این او در آخرین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو تنها یک بار از روی ضربات ایستگاهی موفق به گلزنی شد.

انتهای پیام/