نتانیاهو:

زمان های دشواری پیش‌ روی اسرائیل است

صافی نیوز / نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به اذعان منابع رسانه‌ای عبری، ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی آن متحمل شکست سنگینی در عملیات «طوفان الاقصی» شده‌اند، مدعی شد هدف تل‌آویو «نابودی حماس» است.

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دهمین روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و طی سخنرانی در پارلمان این رژیم (کنست) مدعی شد: ما تلاش خواهیم کرد تا ابد تهدیدی که اسرائیل با آن مواجه است، از بین ببریم.

نتانیاهو همچنین گفت: ما باید حماس را نابود کنیم. ما به اراده و صبر نیاز داریم چراکه پیروزی به زمان نیاز دارد و زمان‌های دشواری وجود خواهد داشت.

لفاظی‌های نتانیاهو در حالی است که طبق گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، او چند روز قبل به دیدار نیروهای ذخیره در تیپ‌های چتربازان و «ماگلان» رفت اما قبل از ایراد سخنرانی به دلیل شکست در عملیات طوفان الاقصی با ناسزاگویی برخی از نیروهای ذخیره مواجه شد. این نیروها، نتانیاهو را دروغگو و کذاب توصیف کردند.

ناسزاگویی و انتقاد از نتانیاهو به حدی رسید که او ناگزیر به لغو سخنرانی برنامه‌ریزی شده در مقابل این نیروها شد و به سرعت محل را ترک کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیست در ادامه اظهارات خود و با اشاره به پاسخ‌های مقاومت لبنان به تنش‌آفرینی‌های رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی گفت: ما برای جنگ در جبهه جنوبی آماده می‌شویم، اما برای رویارویی با هرگونه تحولاتی در شمال نیز آماده هستیم.

تنش‌ها در مرز لبنان و اراضی اشغالی از زمان عملیات طوفان الاقصی در روز شنبه آغاز شد. در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به مرز با لبنان سه نفر از اعضای حزب الله لبنان به شهادت رسیدند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز از کشته‌شدن تعدادی از نظامیان خود در پاسخ مقاومت لبنان خبر داد.

نتانیاهو که کابینه‌اش به دلیل تندروی‌های سیاسی، قانون جنجالی تغییرات قضایی و همچنین شکست از مقاومت فلسطین و به اسارت گرفته‌شدن ده‌ها نفر از صهیونیست‌ها تحت فشار شدید داخلی قرار گرفته است، گفت: ما از جبهه داخلی می‌خواهیم که حمایت کند و باید در پشت سربازانمان یکپارچه بایستیم. ما در مقابل خانواده‌های اسرائیلی پایبند هستیم و تا زمانی که تمامی اسیران را باز نگردانیم، دست از کار نخواهیم کشید.

روز شنبه نیز شماری از معترضان در مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تجمع کردند و خواستار برکناری نتانیاهو شدند. بسیاری از معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن‌ها تصاویر و اسامی افرادی که در پی حمله غافلگیرانه حماس به شهرک‌های اطراف غزه مفقود یا اسیر شده بودند، دیده می‌شد.

نتانیاهو که ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل حملات مقاومت دچار فروپاشی شده است، در ادامه اظهارات خود مدعی شد: ما دولتی قدرتمند و ارتشی قوی و مردمی قوی داریم و در جنگ پیروز خواهیم شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به‌شدت نگران باز شدن جبهه‌های جدید علیه این رژیم است، به اتهام‌زنی به ایران و حزب الله پرداخت و گفت: به ایران و حزب‌الله می‌گویم که مراقب باشید.

انتهای پیام/