سرپرست جدید شهرداری مراغه معرفی شد

صافی نیوز / سرپرست جدید شهرداری مراغه طی مراسمی و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر معرفی شد.

به گزارش صافی، رئیس شورای اسلامی شهر مراغه در این جلسه با قدردانی از تلاش های سرپرست سابق شهرداری مراغه گفت: در مدت شش ماه تصدی سرپرستی مجموعه مدیریت شهری، طرح های بزرگی جون ۵۵ متری پروفسور قنادی، پل دخیل و پارک امیرکبیر اجرا شده است.

خوش رفتار افزود: امید است در دوره جدید سرپرست شهرداری نیز، دخالت ها از شورا، همکاران و بیرون از مجموعه شهرداری را قبول نکرده و تحت تاثیر مسائل خارج از این مجموعه قرار نگیرد.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر مراغه نیز به عنوان وکلای مردم، در عزل و نصب ها دخالت نخواهد کرد لیکن نظارت خود بر اجرای طرح های توسعه شهری را تداوم خواهد داد.

وی اضافه کرد: توجه به شایسته سالاری در پست های مختلف مدیریتی امری مهم برای پیشبرد طرح های توسعه شهری در مجموعه خدوم شهرداری بوده که باید به آن اهتمام ویژه ای شود.

وی گفت: همچنین تا زمان مدیریت شهردار جدید و منتخب شهر، از تمامی همکاران شورای شهر و شهرداری درخواست می شود، سرپرست این‌مجموعه را همراهی و یاری کنند چرا که شهر و شهرداری متعلق به همه است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: آینده شهر در گرو انتخاب های مناسب و اصلح و نیز حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای بوده لیکن هرگونه سیاسی کاری و سیاست زدگی زمینه ساز افت ک نزول مجموعه خدومی چون شهرداری را موجب خواهد شد.

سرپرست سابق شهرداری مراغه نیز گفت: در مدت ۶ ماه تصدی سرپرستی مجموعه مدیریت شهری، تمام همت و تلاش شبانه روزی در راستای توسعه شهری و اجرای شایسته سالاری بوده‌است.

شهرام مروتی افزود: در زمان تحویل سرپرستی شهرداری در شش ماه پیش، تنها چهار طرح پل دخیل، بلوار ۵۵ متری پروفسور قنادی، مسیر سلامت و اوحدیه در حال اجرا بوده در حالی که اکنون ۳۰ طرح عمرانی در نقاط مختلف شهر مراغه در حال اجراست.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز طرح احداث پارک امیر کبیر و فرهنگسرای پهرآباد اجرا و آماده بهره برداری ایت.

وی اضافه کرد: در این مدت، پل دخیل و بلوار باغستان در آستانه بهره برداری بوده و تکمیل کمربندی غربی با حمل بیش از سه هزار کامیون نخاله در حال اجراست.

وی گفت: عملیات اجرایی ۲۴ متری زیباشهر، راه دسترسی کوی بهار و فاز اول کمر بندی شرقی در حال اجرا و پیاده روسازی خیابان سردار سلیمانی و راه دسترسی شهرک امام حسن (ع) نیز در مرحله تشریفات قانونی قرار دارد.

وی افزود: بهسازی میدان مجلس، جدول گذاری زیباشهر، میدان ۱۶ اردیبهشت، توسعه گلخانه مرکزی ، جدول گذاری معابر شهری، ساماندهی دره قمیشلو، انزاب، نعمت دره سی در حال اجراست.

وی ادامه داد: در ماه های اخیر نیز آسفالت ریزی کمربندی و معابر شهری با بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت انجام شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه شهرسازی نیز طرح های مطالعاتی مختلفی چون طرح‌های جامع و تفصیلی، ترافیک، جمع آوری آب های سطحی و ترافیک شهری و احداث زمین های روباز شهری در حال اجراست.

وی گفت: همچنین تکمیل اوحدیه، مسیر سلامت، فاز دوم ساماندهی محوطه رصدخانه تاریخی مراغه، نصب دوربین های ترافیکی و توسعه شبکه فیبر نوری به طول ۶۰ کیلومتر توسط شهرداری مراغه در حال اجرا بوده و طرح مرمت حمام تاریخی خواجه نصیر نیز در مرحله تعیین پیمانکار است.

سرپرست جدید شهرداری مراغه نیز گفت: افتخار می‌کنم که در مجموعه خدوم شهرداری با همکاری شورای شهر و همکاران مجموعه مدیریت شهری در مسیر توسعه شهر و خدمت‌گذاری گام‌بر می داریم.

نژاد ابیض افزود: در سایه تلاش همکاران شهرداری و حمایت های شورای شهر، طرح های در دست اجرا تکمیل و به زودی به بهره برداری خواهد رسید و شاهد اجرای طرح های بزرگ عمران شهری خواهیم‌بود.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری، مجموعه ای غیر سیاسی و خدوم بوده چرا که شهرداری همانند شورای اسلامی شهر،‌برخواسته از مردم و نهادی مردمی است.

وی اضافه کرد: بنده نیز به عنوان عضوی از شهرداری، در جناح های سیاسی حضور نداشته و نخواهم بود و مجموعه مدیریت شهری نیز نباید آلوده به سیاسی کاری و مسائل سیاسی شود.

وی افزود: از این رو باید در‌مجموعه مدیریت شهری، تمامی تلاش ها معطوف به خدمت رسانی و توسعه شهری و کسب رضایت شهروندان فارغ از گرایشات سیاسی باشد.

انتهای پیام/