شکایت صداوسیما از مهران مدیری برای پرداخت چند صد میلیارد تومان

صافی نیوز / در روزهای اخیر اخباری مبنی بر صدور مجوز برنامه «اسکار» و عدم اعلام آن از سوی ساترا منتشر شد که ظاهرا صداوسیما برای اخذ تعهد از مهران مدیری، صدور مجوز را نهایی نکرده است.

به گزارش صافی، در پی همین حواشی «ناصر قدیر کاشانی»، تهیه کننده برنامه «دورهمی» توضیحاتی را ارائه داده است:
آقای مدیری هیچ بدهی نقدی یا تعهد تولید برنامه به سازمان صدا و سیما ندارد، چون اصلاً هیچوقت قرارداد و مراوده مالی بین سازمان و آقای مدیری وجود نداشته.

آقای مدیری با تهیه کننده قرارداد دارند و در حال حاضر هیچ طلب و بدهی هم ندارند. ما هیچ تعهدی برای تولید و تحویل برنامه دورهمی به سازمان نداریم.

سازمان صدا و سیما شکایتی از آقای مدیری مطرح کرده و دلیل این شکایت، انتشار یک ویدئو در فضای مجازی است.

ادعای سازمان این است که پس از آن دیگر امکان پخش تصویر آقای مدیری از صدا و سیما وجود ندارد، در نتیجه دیگر امکان پخش سریال‌هایی که مهران مدیری در آن بازی کرده هم از صدا و سیما وجود ندارد، بنابراین آقای مدیری باید پول تولید این برنامه‌ها بعلاوه آگهی‌های بازرگانی که باید پخش می‌شد با احتساب ضرر و زیان تأخیر در تأدیه و پول وکیل و هزینه دادگستری که چند صد میلیارد تومان هم محاسبه شده، پرداخت کند!

یک شکایت دیگر هم از بنده بعنوان تهیه کننده برنامه دورهمی مطرح کردند مبنی بر اینکه شما طبق قرارداد ۲۰ قسمت از «دورهمی۵» را چند ماه دیر به سازمان تحویل دادید و شما بیش از ۶۰ میلیارد تومان باید جریمه پرداخت کنید.

انتهای پیام/