غذاهای قدیمی که می‌توان در سال ۹۸ با آن‌ها دوباره آشنا شد

صافی - در گذشته مردم، غذاهایی می‌خوردند که امروزه ممکن است ما را متعجب کند. هم‌چنین این غذاهای قدیمی امروزه ممکن است در نظر ما عجیب باشند و یا بعضی از آن‌ها نیز هنوز در حال حاضر استفاده می‌شوند.

ما در این مطلب لیست غذاهای قدیمی یا معاصر که هم‌اکنون نیز وجود دارند را برای شما تهیه کرده‌ایم.

مرسو بابلی (تمدن بابل عراق)

Ghaza982

می‌توان مرسو را نوعی کیک خطاب کرد. مواد اولیه این دسر نیز از انجیر، کشمش، سیب له‌شده، سیر، روغن، پنیر و شربت تشکیل شده است. هم‌چنین این غذای قدیمی در زمان تمدن بابل به عنوان هدیه به خدایان مورد استفاده قرار می‌گرفت. اگر دوست دارید در نوروز ۹۸، کیک خاصی بپزید، این کیک بهترین گزینه است.

کباب یونانی

Ghaza983

اگر شما از علاقه‌مندان به کباب هستید، کباب یونانی بهترین غذا برای شما است. این نوع کباب قدیمی که بر روی سیخ چوبی پخته می‌شد، ۱۷۰۰ سال قبل از میلاد مسیح هم مورد استفاده قرار می‌گرفت.هم‌چنین کباب چینی Chunan نیز مانند کباب یونانی است.

کیک عسل رومی

Ghaza984

پختن این غذای قدیمی برای افرادی که در آشپزی زیاد ماهر نیستند آسان است، زیرا از سه مواد اولیه ساده تشکیل شده است: عسل، آرد و تخم‌مرغ. بنابراین این غذا را می‌توانید در هر مناسبتی به سادگی بپزید. این غذای قدیمی در دوران روم باستان به عنوان کیک جشن‌ها و حتی کریسمس استفاده می‌شد. هم‌چنین این کیک نیز مانند کیک قبلی، گزینه خوبی برای پختن در نوروز ۹۸ است.

سوپ تخم مرغ رومی

Ghaza98

در آن زمان رومی‌ها به تخم‌مرغ علاقه بسیاری داشتند. بنابراین آن‌ها در هر غذایی که می‌توانستند تخم‌مرغ اضافه می‌کردند. این غذا از تخم‌مرغ و اسفناج پخته می‌شد و امروزه نیز به عنوان پیش‌غذا و غذایی اشتها‌آور پخته می‌شود.

بیف خشک شده چینی

Ghaza985

از همه خوبی‌ها و بدی‌هایی که چین به جهان صادر کرده است، می‌توان این غذای قدیمی را یکی از بهترین غذاهای این لیست معرفی کرد.

این غذای قدیمی در دوران چین باستان در دیگ‌هایی که پلمپ شده بودند پخته می‌شد. هم‌چنین این غذا امروزه نیز با کمی تغییر در رستوران‌های چینی پخته می‌شود. بنابراین اگر در نوروز ۹۸ مهمان‌های کمی داشته باشید، این غذا بهترین غذا برای نوروز ۹۸ است.

Isicia Omentata رومی

Ghaza981

در واقع همبرگر از دوران روم باستان نیز وجود داشته است. اما این همبرگر در آن زمان توسط گوشت ذغالی و پنیر پخته نمی‌شد. این غذا با مخلوط کردن گوشت چرخ‌کرده، آجیل و انواع ادویه‌جات ساخته می شد. هم‌چنین این غذای قدیمی، نسبت به نسخه امروزی‌اش، طول بلندتری داشت.

انتهای پیام/