فرمانده پیشین بسیج در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

صافی نیوز / «سردار علیرضا افشار» فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج صبح امروز (جمعه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

به گزارش صافی، علیرضا افشار در حاشیه نام نویسی در گفتگو با ایرنا عمده مسئولیت های خود را عضویت در شورای مرکزی جهاد سازندگی نیروی مقاومت بسیج، ستاد مرکزی سپاه دوران جنگ و وزرات کشور عنوان کرد و گفت: برای ثبت نام انتخابات و به صورت مستقل آمدم.

معاون اسبق وزارت کشور با بیان اینکه برنامه های مفصلی دارم، گفت: ۴۷برنامه ملی غربال آفرین داریم که در هشت سال روی آنها کار شده است و به تدریج به اطلاع مردم خواهم رساند.

وی که با شعار با مردم برای مردم به ستاد انتخابات مراجعه کرد، افزود: در حوزه اقتصادی طرحی برای اشتغال داریم. چون هرچه جلوتر برویم با کوچک سازی دولت، اتوماسیون شدن صنعتی و فضای مجازی افراد بیکار به جامعه اضافه می شوند بنابراین برنامه هایی برای اشتغال خرد داریم.

افشار در پاسخ به این پرسش که اگر آقای رییسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شود برنامه شما برای ماندن یا کنار رفتن چست، گفت: ان شاء الله در خدمت و کنار ایشان هستم.

گفتنی است، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات، از ۲۱ اردیبهشت به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت و داوطلبان با به همراه داشتن مدارک قید شده در اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان می‌توانند با حضور در ستاد انتخابات کشور، نام نویسی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/