ماده مخدرگل از لحاظ تخریب همتراز شیشه است

صافی نیوز / دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان با بیان اینکه ماده مخدر گل از لحاظ تخریب همتراز شیشه است، گفت: متأسفانه ماده مخدر گل را بیشتر بانوان و نوجوانان مصرف می کنند.

به گزارش صافی، وی با بیان اینکه مواد مخدر ابزاری برای نسل کشی نیروهای مولد و متلاشی کردن لایه های مختلف اجتماعی است، گفت: با این نگاه باید این را مطرح کنیم که تبدیل مواد مخدر به روانگردان ها یک ابزار سیاسی و اقتصادی است، مواد مخدر صنعتی حجم پایین تر، سوددهی بیشتر و تخریب شدیدتر به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد جمعیت زندانیان ما را معتادان تشکیل می دهند، بیان کرد: متأسفانه امروز با کاهش سن سوءمصرف مواد مخدر، هدفگذاری برای نوجوانان و جوانان و زنانه کردن شیب آسیب های مواد مخدر مواجه هستیم، سیگار و دخانیات دروازه ورود به اعتیاد است و با قلیان و قلیان سراها قبح دود در بین بانوان شکسته شد.

ماده مخدر گل از لحاظ تخریب همتراز شیشه است، بیان کرد: متأسفانه ماده مخدر گل را بیشتر بانوان و نوجوانان مصرف می کنند، وقتی اسم ماده مخدر می آید افراد تصور می کنند که این ماده یک نوع گیاه است حال آنکه اینطور نیست و کاملا اعتیادآور و مخرب است.

انتهای پیام/