متاورس چیست؟

صافی نیوز / متاورس - در حال حاضر، همه آن چیزی است که هر کسی می تواند در مورد آن صحبت کند، چه آنلاین باشد و چه آفلاین. ممکن است به نظر یک کلمه کلیدی جدید باشد.

متاورس – در حال حاضر، همه آن چیزی است که هر کسی می تواند در مورد آن صحبت کند، چه آنلاین باشد و چه آفلاین. ممکن است به نظر یک کلمه کلیدی باشد، اما این ایده در واقع از سال ۱۹۹۲ وجود داشته است و اولین بار در یک رمان علمی تخیلی ظاهر شد. تعریف دقیق معنای متاورز دشوار است، زیرا فناوری پشت آن در حال تکامل است تا بسیاری از جنبه های واقعیت مجازی را شامل شود. به زبان ساده، این یک دنیای دیجیتالی فراگیر است که به موازات دنیای واقعی وجود دارد.

شرکت somnium space یکی از اولین پلتفرم های متاورس منبع باز در بازار بود. صرافی با موسس و مدیر عامل خود آرتور سیچوف صحبت کرد تا درباره چگونگی زندگی، کار و بازی در این محیط جایگزین اطلاعات بیشتری کسب کند.

“وقتی شما در واقعیت مجازی مثل من الان هستید، من کاملاً با محیط در ارتباط هستم. من از نظر ذهنی اینجا هستم و اجازه دهید بگوییم از نظر جسمی، درست است؟ زیرا مغز من، چشمانم، هر چیزی که می بینم، معتقدم که من” سیچوف گفت: متر داخل فضا.

انتهای پیام/