مدیرکل کمیته امداد قم معارفه شد

صافی نیوز / مراسم تودیع محسن مسعودیان راد مدیرکل سابق و معارفه حجت الاسلام محمدطاها مهری مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم برگزار شد.

به گزارش صافی نیوز، مراسم تودیع محسن مسعودیان‌راد مدیرکل سابق و معارفه حجت‌الاسلام محمدطاها مهری مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ظهر امروز در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه‌(س) برگزار شد.

مصطفی خاکسار قهرودی افزود: آنچه امام بزرگوار و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب از نخستین روز انقلاب بر خدمت به محرومان همواره تاکید و پافشاری کرده‌اند نشان از این دارد که کمک و یاری رساندن به محرومان در ذات انقلاب نهفته است.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات نیازمندان وظیفه آحاد جامعه به ویژه افراد توانمند است، عنوان کرد: کمک به محرومان افتخار کمیته امداد است و این رویکرد می‌تواند نظام را به تحقق هدف والای عدالت اجتماعی و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) نزدیک کند.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت می‌تواند نظام را به تحقق هدف والای عدالت اجتماعی نزدیک کند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمدطاها مهری مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به ظرفیت‌های مذهبی، فرهنگی و سرمایه‌های اجتماعی قم گفت: این ظرفیت‌های عظیم توقع‌ها را برای رفع فقر و کمک به محرومان مضاعف می‌کند

حجت‌الاسلام محمدطاها مهری افزود: وجود حرم حضرت معصومه‌(س)، مسجد جمکران، حوزه علمیه، مراجع تقلید و علما، خیران و نیکوکاران در این شهر مقدس همواره مایه مباهات بوده‌ است.

مهری گفت: جامعه هدف کمیته امداد که فقیران و نیازمندان هستند، را باید به معنای واقعی کلمه به سمت توانمندسازی هدایت کنیم.

وی ظرفیت گروه‌های جهادی و انقلابی را نیز مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های زیاد استان، در این ایام که دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شعار و راهبردش یاری محرومان و رفع فقر و محرومیت است، در راستای رفع فقر و توانمندسازی جامعه هدف و محرومان گام‌های اساسی برداریم.

در این آیین از خدمات محسن مسعودیان‌راد مدیرکل سابق کمیته امداد امام قم قدردانی، و حجت‌الاسلام محمدطاها مهری که تا پیش از این مدیرکل امور اجرایی زکات کشور بود به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد قم معرفی شد.

انتهای پیام/