مرحله دوم سود سهام عدالت در سال 1402 چه زمانی واریز می شود؟

صافی نیوز / واریز مرحله دوم سود سهام عدالت به گفته مدیرعامل «شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه» قرار است تا پایان سال برای صاحبان این سهام واریز شود.

به گزارش صافی، مرحله نخست واریز سود سهام عدالت در پاییز هر سال و مرحله دوم نیز در پایان سال انجام می‌شود. با نزدیک شدن به پایان سال 1402، سهام‌داران با پرسش اینکه سود مرحله دوم به حساب‌شان کی واریز خواهد شد، مواجه‌اند.

محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اطلاعات جدیدی در خصوص زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت ارائه داد. او اعلام کرده که سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود از شرکت‌های سرمایه‌پذیر انجام خواهند داد، که تا پایان سال، سود باقی‌مانده این گروه از سهامداران را نیز دریافت و به حساب آن‌ها واریز نمایند.

به علاوه، در هفته اول دی ماه، ۴ ناشر، سود سنواتی و ۷ ناشر، سود جاری مطالبات جاری و سنواتی سهامداران خود را پرداخت کرده‌اند.

همچنین تا پایان هفته اول دی، ۷ ناشر از جمله «داروسازی‌ دانا، داروسازی زاگرس‌ فارمد پارس، سرما آفرین، دارویی ‌ره‌آورد تامین، گروه‌ مپنا، صنایع‌ فروآلیاژ ایران و توسعه‌ صنایع‌ بهشهر (هلدینگ)»، سود جاری ۴۴۶ هزار و ۳۲۱ سهامدار را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز نموده‌اند.

انتهای پیام/