فرماندار مراغه خبر داد:

مشارکت ۴۵ درصدی مردم مراغه در انتخابات ۱۴۰۰

صافی نیوز / فرماندار مراغه از مشارکت 45 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش صافی، سیدعلی موسوی حسینی فرماندار مراغه با علام این خبر اظهار داشت: تعداد واجدان شرایط رای شهرستان تا روز ۲۸ خردادماه ۲۰۱ هزار و ۲۳۴ نفر بود که ۹۱ هزار و ۳۶۸ نفراز آنان در انتخابات شرکت کردند.

وی با اشاره به نتایج شمارش آرای شورای اسلامی شهر مراغه، اظهار داشت: منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مراغه با شمارش آرا از مجموع ۵۱ هزار و ۳۸۰ رای ماخوذه مشخص شدند.

موسوی اظهار داشت: در این انتخابات به ترتیب «ابراهیم خوش‌رفتار» با پنج هزار و ۷۶۷ رای، «حسین شیخ‌فرجی» با پنج هزار و ۷۶۵ رای، «بهمن محمودی» با پنج هزار و ۶۹۵ رای، «ناصر رحمتی» با پنج هزار و ۶۴۴ رای، «رقیه سعیدی» با پنج هزار و ۲۰۴ رای، «الناز پاکرو» با پنج هزار و ۱۰۶ رای و «رضا عسگری» با چهار هزار و ۵۲۹ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین «محمد اکرمی» با چهار هزار و ۲۲۷ رای، «محمد قربانی‌فر» با سه هزار و ۹۹۹ رای، «یحیی غلامی» با سه‌هزار و ۷۲۴ رای، «علی عباسی» با سه‌هزار و ۵۷۵ رای و «سیدمصطفی امامزاده» با سه‌هزار و ۴۲۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر مراغه انتخاب شدند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات مراغه بیان کرد: همچنین در این دوره از انتخابات در شهر «خداجو» نیز از مجموع ۹۰۰ رای ماخوذه به ترتیب «وحید شمسی‌خداجو» با ۳۸۰ رای، «بهروز پاشایی» با ۳۲۳ رای، «عباس جلالی» با ۳۱۶ رای، «لیلا برزیگر» با ۲۷۱ و «ناصر اروجی» با ۲۲۸ رای به عنوان اعضای اصلی و «زعفر خلیل‌پور» با ۲۱۰ رای، «رحیم اسکندری» با ۱۸۲ رای و «جعفر عزت‌شعار» با ۱۵۲ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی افزود: کسانی که به نتایج اعلامی شکایت داشته باشند، ظرف ۲ روز پس از اعلام نتیجه باید شکایت خود را با ذکر نام، نام‌خانوادگی، نام پدر، آدرس محل کار یا سکونت به هیات اجرایی شهرستان مستقر در فرمانداری تحویل دهند.

وی اضافه کرد: پس از وصول شکایت نیز حداکثر ظرف پنج روز در جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان، موضوع مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: سیدابراهیم رئیسی طی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۵۲ هزار و ۵۲۵ رای در این شهرستان کسب کرد و «عبدالناصر همتی» با ۱۰ هزار و ۸۵۳ رای، محسن رضائی با ۹ هزار و ۸۲۲ رای و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با سه‌هزار و ۷۷۲ در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/