میناوند:

کی روش با یک خداحافظی همه را خوشحال کند

صافی - بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ با بیان اینکه فدراسیون دیگر باید بهترین تصمیم را در قبال تیم ملی بگیرد، گفت: دیگر وقتش رسیده کی‌روش با یک خداحافظی همه را خوشحال کند.

مهرداد میناوند دوشنبه شب در گفت‌وگویی، با اشاره به شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن اظهار داشت: این شکست برای همه ناراحت کننده بود. بهترین شرایط را برای قهرمانی داشتیم اما متاسفانه مقابل ژاپنی باختیم که اصلا حقش نبود که در این مرحله بازی کند.

وی افزود: ژاپن باید در مقابل عربستان و یا حتی ویتنام حذف می‌شد و هیچکس فکرش را نمی‌کرد که بخواهیم اینگونه به ژاپن ببازیم که متاسفانه این اتفاق افتاد.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: همه بازیکنان تیم ملی زحمت کشیدند و به همه این بازیکنان خسته نباشید می‌گویم آنها هنوز برای ما همان قهرمانان هستند و تا اینجا ما را خوشحال کردند و از آنها تشکر می‌کنیم.

میناوند اضافه کرد: تا اینجای کار فقط عراق حریف خوبی برای ما بود و سایر رقبا چندان ما را اذیت نکردند. در این بازی به هیچ وجه تیم ملی آن نشاط همیشگی را نداشت و نتوانست مقابل ژاپن عملکرد خوبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: متاسفانه اعتراضات سرمربی در بیرون زمین به بازیکن نیز سرایت کرد. چند سال است که این اعتراضات را می بینیم و بالاخره این مسائل هم تاثیر زیادی روی بازیکنان دارد. همین مسائل موجب شده بود تا گل اول را بخوریم و پس از آن هم ژاپنی ها گل دوم و سوم را بزنند.

میناوند در پایان اضافه کرد: دیگر وقتش رسیده فدراسیون بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیرد و کی‌روش هم با یک خداحافظی همه را خوشحال کند.

تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب و در مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا با نتیجه سه بر صفر از ژاپن شکست خورد تا از راهیابی به فینال باز بماند.

انتهای پیام/