وزیر آموزش و پرورش:

همه دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر شوند

صافی نیوز / وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور پرشور و با نشاط دانش آموزان در مدارس، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در راستای ارتقای اهداف نظام تعلیم و تربیت که منجر به اجرایی شدن سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان می‌شود، ضروری است.

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، یوسف نوری با اشاره به لزوم تقدیر از مجاهدت‌های فرهنگیان فرهیخته، در روز ۱۴ فروردین، اظهارکرد: با پویایی، نشاط و شادابی به استقبال آموزش‌های حضوری دانش آموزان می‌رویم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش بی‌بدیل ارتباط رودررو و حضوری معلمان با دانش‌آموزان، افزود: از صبح امروز، ۱۴ فروردین با حضور دانش آموزان و معلمان عزیز در مدارس کشور، شاهد ازسرگیری و آغاز آموزش‌های حضوری، همزمان با بهار قرآن در مدارس کشور بودیم.

وی افزود: حضور دانش آموزان و تعامل و ارتباط آن‌ها با یکدیگر و مربیان خود، منجر به ارتقای مهارت‌های مختلف به ویژه مهارت‌های زندگی در آن‌ها می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نوری همچنین در گفتگو با تعدای از اولیای دانش آموزان به صورت مجازی تاکید کرد: همه دانش‌آموزان با حفظ و رعایت مسائل بهداشتی، در کلاس‌ها درس حاضر شوند و خانواده‌ها نیز همکاری لازم را در این باره انجام دهند تا هم زمان با بهار طبیعت و بهار قرآن، بهاری نو در نظام تعلیم و تربیت را نیز رقم بزنیم.

انتهای پیام/