اشکان دژاگه:

همیشه بازی های تراکتور با پرسپولیس خوب و تماشایی برگزار شده است

صافی نیوز - تبریز- بازیکن ملی پوش تراکتور گفت: همیشه بازی های تراکتور با پرسپولیس خوب از آب در می آید و خدا را شکر امروز پیروز شدیم و بازی خوب و تماشایی شاهد بودیم.

به گزارش صافی نیوز، اشکان دژاگه شامگاه امروز جمعه بعداز برتری تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: دو هفته از مسابقات لیگ برتر بیشتر نگذشته و صحبت از قهرمانی زود است.

وی ادامه داد: بازی خوبی شاهد بودیم و بچه ها تلاش زیادی کردند. جا دارد از هواداران نیز تشکر کنم که به ما انرژی بالایی دادند.

بازیکن با تجربه تراکتور در خصوص کارت زردی که روی نیمکت از داور بازی گرفت، اظهار داشت: چیز خاصی نبود و این مسائل در فوتبال طبیعی است.

مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور نیز در صحبت های کوتاهی در جمع خبرنگاران از حضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه قدردانی کرد و گفت: بازی خوبی انجام دادیم و برد خوبی به دست آوردیم. با تمام توان تلاش می کنیم تا در بازی های آینده نیز موفق شویم.

در یکی از مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم های پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با یک گل به سود تراکتور خاتمه یافت. احسان حاجی صفی (۲+۴۵) با یک شوت از راه دور توانست زمینه ساز برد تراکتور شود.

انتهای خبر/