توسط اداره راه و شهرسازی؛

وام نوسازی خانه در آذربایجان شرقی به متقاضیان پرداخت می شود

صافی نیوز - تبریز - معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی شرایط دریافت تسهیلات نوسازی مسکن را در مناطق مختلف استان اعلام کرد.

به گزارش صافی، مهدی اسحقی نژاد، در گفتگو با خبرنگاران گفت: متقاضیانی که ساکن بافت های فرسوده، تاریخی و ناکارآمد شهری بوده و پروانه ساختمانی گرفته و ممهور به مهر بافت فرسوده شده است، می توانند به سایت اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کرده و از این طریق به سامانه کشوری ثبت نام تسهیلات متصل شوند.

وی افزود: پس از ثبت مشخصات در سامانه، کدرهگیری را دریافت کرده و با مدارک به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کرده و از این طریق به بانک مسکن معرفی می شوند.

معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با اشاره به نشانی اینترنتی دریافت تسهیلات تصریح کرد: همه ساکنان بافت ‌های فرسوده، تاریخی و نا کارآمد شهری متقاضی نوسازی مسکن که پروانه ساختمانی از شهرداری اخذ کرده اند می‌ توانند با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان به نشانی: https://azarsharghi.mrud.ir/ از شرایط پرداخت تسهیلات بافت فرسوده مطلع شوند.

اسحقی نژاد همچنین با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی به بافت های فرسوده تاکید کرد: این تسهیلات برای کلانشهر تبریز ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ ۹ درصد و ۱۰۰ میلیون ریال با نرخ ۱۸ درصد خواهد بود.

وی ادامه داد: تسهیلات پرداختی در سایر شهرها ۴۰۰ میلیون ریال با نرخ ۹ درصد و ۱۰۰ میلیون ریال با نرخ ۱۸ درصد است.

انتهای خبر/