ویژگی های خارق العاده‌ی عینک مخصوص «ری بن»

صافی نیوز / عینک هوشمند Ray-Ban Stories کمپانی متا به زودی به کاربران اجازه می‌دهد بدون لمس گوشی تماس تلفنی بگیرند یا در واتساپ پیام‌ ارسال کنند!

به گزارش صافی، کمپانی متا امکانات جدیدی را به عینک‌های هوشمند آورده و این با همکاری به جز یکی از غول‌های عینک‌سازی جهان به نام اسیلور لوکساتیکا (EssilorLuxottica) ممکن نبود. عینک هوشمند Ray-Ban می‌تواند تماس رایگان بگیرد، پیام‌ها را برای شما بخواند و پیام‌های رمزگذاری شده انتها به انتها در واتساپ ارسال کند.

عینک ری بن استوریز همان قابلیت‌هایی که سال گذشته متا به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر اضافه کرده بود را در بر می‌گیرد. با این حال مدیرعامل متا در یک پست فیسبوکی با اعلام قابلیت‌های جدید، تأیید کرده است که کاربران این عینک‌های هوشمند می‌توانند به زودی پیام‌های مستقیمی را در اپلیکیشن Messanger یا WhatsApp با فرامین صوتی خود ارسال کنند.

در حال حاضر این پیام‌های صوتی باید فقط با زبان انگلیسی گفته شوند. با این حال به زودی کاربران می‌توانند با زبان فرانسوی و ایتالیایی هم از این قابلیت جذاب بهره‌مند شوند. این امکانات جدید در چند مرحله عرضه خواهد شد و از طریق اپلیکیشن Facebook View روی آی او اس و اندروید، در اختیار تمام کاربران عینک هوشمند Ray-Ban Stories کمپانی متا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/