پانزدهمین جشنواره هنری هفت ویژه کودک و نوجوان در مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد

صافی نیوز / نمایش ها با مضامین مخصوص کودک و نوجوان از جمله نمایش باد و باران همرا بود که با حضور هنرمند مستعد، کيميا درویشی اجرا گردید و مورد استقبال شدید و تشویق ایستاده حضار قرار گرفت.

به گزارش صافی، پانزدهمین جشنواره هنری هفت (جشنواره کودک و نوجوان ) به دبیری علی حلوی، بیست و هشت دی لغایت یک بهمن در مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار گردید.

این جشنواره با شرکت هنرجویان کودک و نوجوان طی مدت پنج روز در سالن دکتر رحمدل مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد و بیست و یک نمایش نیمه بلند و اتود به نمایش در آمد.

شصت و پنج هنرمند کودک و نوجوان در این جشنواره شرکت داشتند که در لابلای نمایش ها، کارهای داستانی تصویری با مضامین مخصوص کودک و نوجوان از جمله نمایش باد و باران همراه بود که با حضور هنرمند مستعد، کیمیا درویشی اجرا گردید ‌و مورد استقبال شدید و تشویق ایستاده حضار قرار گرفت.

علی حلوی؛ دبیر جشنواره در این راستا بیان داشت: این جشنواره از این جهت برگزار می شود که هنرمندان آینده ساز بتوانند توانایی هایشان را نشان دهند و فضایی جهت بروز استعدادهای آنها فراهم شود و امیدوارم مورد استقبال مردم قرار بگیرد و از همه علاقمندان دعوت می کنیم که برای دیدن آثار حضور داشته باشند.

مراسم اختتامیه این جشنواره در روز ۱ بهمن با حضور شهروندان و جمعی از هنرمندان شبکه استانی باران و هنرجویان کودک و نوجوان برگزار شد.

انتهای پیام/