نتانیاهو:

کابینه اضطراری تشکیل دادیم

صافی نیوز / نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیشب در یک نشست خبری از تشکیل «کابینه اضطراری برای مدیریت جنگ» خبر داد و گفت که «تمامی اختلافات را کنار گذاشتیم زیرا بحث سرنوشت اسرائیل در میان است».

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در یک نشست خبری گفت: «امشب دولت اضطراری را تشکیل دادیم. تمامی اختلافات را کنار گذاشتیم زیرا بحث سرنوشت اسرائیل در میان است».

وی در ادامه تصریح کرد: «حادثه هولناکی اتفاق افتاد و همه می‌دانیم که بعضی خانواده‌ها تعدادی از اعضای خود را از دست دادند».

همزمان یوآوو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد، «آنچه برایمان اتفاق افتاده سخت و خطرناک است و هیچوقت رخدادی به این سختی ندیده بودیم، هزاران نفر با هدف قتل و نابودی‌مان به ما حمله کردند».

گالانت گفت: «اسرائیل سخت‌ترین لحظات خود را سپری می‌کند و با یک دشمن سرسخت مواجه هستیم و باید به هر وسیله‌ای آن را نابود کنیم».

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تهدیدات نتانیاهو را بیانگر آشفتگی و دستپاچگی رژیم اشغالگر دانست و گفت: اظهارات مسئولان اسرائیلی برای بالابردن روحیه از دست رفته نیروهای خود است و به هیچ وجه مقاومت را نگران و هراسان نمی‌کند.

الرشق تصریح کرد، دشمن صهیونیستی موفق به کسب هیچگونه دستاورد نظامی حقیقی نخواهد شد، برای همین خشم خود را بر سر مردم غزه خالی می‌کند.

انتهای پیام/