کمیته بررسی لوایح ۴ گانه مرتبط با مدیریت شهری تشکیل شد

صافی - سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته‌ای برای انسجام بیشتر در بررسی لوایح چهارگانه مرتبط با مدیریت شهری تشکیل شد تا پیشنهادات مربوط به این لوایح را جمع‌بندی کرده و به مجلس ارائه کنند.

مهرداد بائوج لاهوتی در تشریح نشست امروز (یکشنبه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این نشست با حضور مرتضی الویری رئیس شورایعالی استان‌ها و محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران برگزار شد.

لایحه مدیریت واحد و درآمدهای پایدار شهری در دست بررسی مجلس است

وی با بیان اینکه در این جلسه پیرامون لوایح مرتبط با امور مدیریت شهری است بحث و تبادل نظر شد، بیان کرد: لایحه مدیریت واحد و درآمدهای پایدار شهری، لایحه مالیات بر ارزش افزوده، لایحه مدیریت پساماند و لایحه استخدامی شهرداری اکنون در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی هستند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: دراین جلسه مقرر شد تا انسجامی ایجاد شود و با نگاه بهتری نظرات دیگران نیز در بررسی این لوایح توسط مجلس لحاظ شود، نمایندگان پیشنهادات خود را در این زمینه‌ها گفتند و آن‌ها نیز نظارات خود را بیان کردند.

لاهوتی تصریح کرد: محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و مهرداد بائوج لاهوتی رئیس فراکسیون مدیریت شهری، مرکز پژوهش‌های مجلس و محسن هاشمی و مرتضی الویری نیز به عنوان اعضای کمیته پیگیری این لوایح انتخاب شدند.

لاهوتی ادامه داد: این کمیته پیشنهادات خود را در مورد این لوایح ارائه می‌کنند تا با انسجام بیشتری اقدامات لازم برای بررسی آن‌ها انجام شود.