نتانیاهو:

گزینه ای غیر از مرگ یا زندگی نداریم

صافی نیوز / نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت ما چاره‌ای غیر از مرگ یا زندگی نداریم. وی مدعی شد اگر حماس می‌توانست همه ما را می‌کشت و ما را نابود می‌کرد امروز نیروهای ما برای پیشروی اسرائیل متحد هستند. ما منطقه غزه را بازسازی خواهیم کرد و شهرها را دوباره خواهیم ساخت.

به گزارش صافی به نقل از فارس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی در کنست این رژیم که به نوعی بیانیه اعلام جنگ علیه نوار غزه محسوب می‌شود، گفت که اسرائیل گزینه‌ای غیر از مرگ یا زندگی ندارد.

وی در این سخنان افزود: همه ما در این جنگ متحد و یکپارچه هستیم. این جنگ باید با یک نتیجه واحد یعنی نابودی حماس پایان یابد.

نتانیاهو با بیان اینکه تل آویو کمک‌هایی از خارج برای شناسایی اجساد و تعیین مفقودان ناشی از عملیات موفق طوفان الاقصی دریافت کرده است، افزود: همه کشورها باید با حماس مقابله کنند و ما همه کشورهایی را که از رهبران حماس میزبانی می‌کنند، تحریم می‌کنیم.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور بایدن خواستم تسلیحات در اختیار ما قرار دهد تا از تمامی شهرهای خود دفاع کنیم. فردا نیز با وزیر دفاع آمریکا دیدار می‌کنم و ما تا کنون کمک و تسلیحات زیادی از آمریکا دریافت کرده‌ایم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز هفتم اکتبر، روز عملیات بزرگ و غافلگیرانه مقاومت فلسطین علیه این رژیم را «روز سیاه» این رژیم توصیف کرد. وی همچنین گفت که «این روز وحشتناک‌ترین روز برای یهودیان پس از حادثه هولوکاست ثبت خواهد شد. ما چاره‌ای جز مرگ یا زندگی پیش روی خود نداریم.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت: حماس اگر می‌توانست همه ما را به قتل می‌رساند. امروز همه توان خود را برای پیروزی به کار گرفته‌ایم. ما شهرهای اسرائیلی در اطراف غزه را دوباره بنا خواهیم کرد.

انتهای پیام/