۱۵۱ جایگاه منطقه ارومیه آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی است

صافی نیوز - ارومیه – مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: ۱۵۱ جایگاه منطقه ارومیه آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی است.

به گزارش صافی به نقل از شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه، احمد مجرددر این زمینه  اظهارداشت: طرح نظارت تابستانی کارگروه ستاد مرکزی خدمات سفر استان با هدف تامین رفاه گردشگران تابستان امسال در ۱۵۱ جایگاه منطقه ارومیه آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی است.

وی ادامه داد: ۱۵۱ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی و همچنین فروشندگی محور روستایی در سطح مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان‌غربی آماده ارائه خدمات و سوخت‌رسانی به مشتریان و مسافران تابستانی هستند.

مجرد ضمن تاکید بر ضرورت سوخت‌رسانی و آسایش‌خاطر مسافران تابستانی افزود: میزان ذخیره‌سازی بنزین و نفتگاز بخش حمل و نقل در انبارهای نفت منطقه مطلوب بوده و به جایگاه‌های سوخت تاکید شده خرید فرآورده‌های نفتی را به موقع انجام دهند و این موضوع به طور روزانه از طریق ستاد منطقه کنترل می شود.

وی ضمن تاکید بر نگهداشت و نظافت مستمر نمازخانه‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌ها، خاطر نشان کرد: امسال با توجه به جاذبه‌های گردشگری و احیای دریاچه ارومیه، شاهد ورود تعداد کثیری از مسافران تابستانی به این شهر زیبا هستیم.

مجرد افزود: کنترل کمی و کیفی سوخت با همکاری اداره استاندارد به صورت مدون در سطح جایگاه‌ها در حال انجام است و مشتریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تماس بگیرند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: این مرکز به محض دریافت پیشنهاد و یا شکایت در کمتر از ۷۲ ساعت رسیدگی و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

انتهای خبر/