۴۳ زندانی جرایم غیر عمد در هشترود آزاد شد

رئیس زندان هشترود و چاراویماق از آزادی ۴۳ زندانی جرایم غیر عمد از ندامتگاه این شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد. به گزارش صافی، رحیم مختار پور، رئیس زندان هشترود و چارویماق در گفت‌وگویی، اظهار کرد: ۴۳ نفر از زندانیان که به خاطر جرائم غیرعمد در زندان هشترود به سر می‌بردند طی سال گذشته، […]

رئیس زندان هشترود و چاراویماق از آزادی ۴۳ زندانی جرایم غیر عمد از ندامتگاه این شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش صافی، رحیم مختار پور، رئیس زندان هشترود و چارویماق در گفت‌وگویی، اظهار کرد: ۴۳ نفر از زندانیان که به خاطر جرائم غیرعمد در زندان هشترود به سر می‌بردند طی سال گذشته، با کمک مالی افراد خیر و نیکوکار این شهرستان از زندان  آزاد و به آغوش گرم خانواده خود برگشتند.

وی در مورد تعداد زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان که نیازمند کمک هستند گفت: در حال حاضر هشت نفر از هموطنان هشترودی به خاطر عجز از پرداخت مهریه، نفقه و بدهی مالی در زندان به سر می‌برند و نیاز به کمک مردم نوع دوست دارند.

مختارپور افزود: برای آزادی این زندانیان نیاز به مشارکن خیرین هست تا با کمک یک میلیارد تومانی، این زندانیان بار دیگر به آغوش اجتماع و خانواده باز گردند.

وی ادامه داد: اداره زندان هشترود برای کمک به خانواده های زندانیان، توزیع بسته های حمایتی را در دستور کار قرار داده و برای حمایت بیشتر از خانواده های زندانیان، آن‌ها را برای انجام دادن کارهای اجتماعی و بهره‌مند شدن از حقوق اولیه اجتماعی به ادارات بهزیستی، کمیته امداد و سایر ارگانهای حمایتی هدایت می‌کند.

رئیس زندان هشترود و چارایماق تصریح کرد: در سال گذشته برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مبلغ ۹۳۰ میلیون ریال از خیرین نیک اندیش شهرستان‌های هشترود و چاراویماق جمع آوری شده بود.

انتهای خبر/